chukabowa
Håårdcåår
Tråkigt att höra att det var så dåligt med firmor som kunde hjälpa vid bänkning, man vill ju optimera när man lagt så mycket pengar på trim.
Samåkning är alltid trevligt dock har jag inget gatregistrerat, men vi har ju en riktig rolig bana i Rättvik samt en i Amsberg. Vi får ordna några träningsdagar!
Jag lovar dig Thomas, 540 är värt pengarna, du kommer att få en riktig trevlig maskin!
Vill du undkomma frakten helt ifrån Canada/USA så kan jag ta med mig kittet när jag flyger hem till Sverige 29 Maj dock åker jag till Curacao dagen efter så jag hinner inte skicka kittet förens den 13 Juni! Kanske lite sent!? Men 100% säkert. Annars räkna med drygt 1000? i frakt
jag ska fundera på det. och curacao kan jag rekomendera. specielt om du ska dyka
......måste träna lite till sedan skruvar jag dit skruvarna och gasar
