krokodilen73
Medlem
Problemet med spons för för din del Boost är nog att den förra versionen är mycket svår att hitta film/bilder på frånsett Mc-nytt då. Upp med media om den så kanske det blir lättare.
Se nu inte detta som att jag dömmer ut ditt försök till att bli sponsrad! Jag hoppas att du lyckas och ser fram emot en ny smaskig Xr turbofilm!
Den förra e cool speciellt i vänsterkurvan ut förbi udden när hojen reser sig mitt i svängen i typ 90Km/h
Min dotter på 6 år håller med och det är ju Jul så hon fick leka lite med smajlisarna. Ett bra ämne Btw 3,5 år på bilden GOD JUL på er alla.
Mvh Christer
Se nu inte detta som att jag dömmer ut ditt försök till att bli sponsrad! Jag hoppas att du lyckas och ser fram emot en ny smaskig Xr turbofilm!

Den förra e cool speciellt i vänsterkurvan ut förbi udden när hojen reser sig mitt i svängen i typ 90Km/h
Min dotter på 6 år håller med och det är ju Jul så hon fick leka lite med smajlisarna. Ett bra ämne Btw 3,5 år på bilden GOD JUL på er alla.
Mvh Christer
