Ja tyvärr, kollade på farsans gammla klx för ett tag sedan och sot det fanns det så det räckte![]()
orginalytan är ju oftast väldigt grov på avgasidan!(vilket är synd)
Andersson's toppen du visa var riktigt vass
Har du hittat några fler bilder på toppar du portat som är färdiga?
Anders briink heter han.... Jag börjar bli flummig

har väl talat i mitt ställe.