Supermoto sm på tv 2007

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Är det någon som hört hur det blir i år?? kommer det gå på Sportexpressen i år oxå???

Om inte något väldigt oväntat inträffar så NEJ.

Inte på nån annan kanal heller. Tyvärr.

Jag har en bekant som har ett produktionsbolag. Som gillar motorsport. Som håller på med en promotionvideo till Annie bla. Den ser ut att bli bra. Ska vi som tävlar och övriga som vill vara med gå ihop och köpa oss en produktion för hela säsongen. Finns det intresse för det? Det blir kanske inte så dyrt om alla hjälper till och finansierar det.

Jag har en bekant som har ett produktionsbolag. Som gillar motorsport. Som håller på med en promotionvideo till Annie bla. Den ser ut att bli bra. Ska vi som tävlar och övriga som vill vara med gå ihop och köpa oss en produktion för hela säsongen. Finns det intresse för det? Det blir kanske inte så dyrt om alla hjälper till och finansierar det.
Pris ide?

Vart kommer han kunna sälja produktionen i så fall? Eller vilka är villiga att köpa?

Vi vart ju lovade att vi skulle få en cd,DVD (eller liknande) till förra årets 2006produktion men inte har man sett det än.:va Det var ju en av motiveringarna till att vi skulle betala för TV produktionen. så det känns att det kvittar jag kan inte säga att jag fick valuta för pengarna.

Vi vart ju lovade att vi skulle få en cd,DVD (eller liknande) till förra årets 2006produktion men inte har man sett det än.:va Det var ju en av motiveringarna till att vi skulle betala för TV produktionen. så det känns att det kvittar jag kan inte säga att jag fick valuta för pengarna.
Vi (Peter L) ville få råmaterialet från Bergman vilket var gönt. Nu verkar det, om jag fattade allt rätt, som om det inte kom med i avtalet som RR-sektionen skrev med Bergman.
Däremot jobbas det just nu lite i det dolda med att göra just en sån DVD ändå :tummenupp

Vi (Peter L) ville få råmaterialet från Bergman vilket var gönt. Nu verkar det, om jag fattade allt rätt, som om det inte kom med i avtalet som RR-sektionen skrev med Bergman.
Däremot jobbas det just nu lite i det dolda med att göra just en sån DVD ändå :tummenupp

Jag tror att allt råmaterial(nästan) är borta, men däremot finns alla färdiga program hos bland annat de som redigerat programmen. Det kommer inte gå att göra en dvd för försäljning på det då uppköparna (SVT24/Sportexpressen) äger den rätten om jag inte fått avtalet om bakfoten. Men inget är omöjligt...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti