Supermoto Sm 080817

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Har nu fått fram lite bilder för allmän beskådning dom fins här: http://www.pixbox.se/?page=alb_show&uploadDirect=1&alb_page=0&alb_id=887852#
Om någon vill ha bilder så skicka ditt startnr så kanske jag kan ha nått.

22956932.jpg
[/url][/IMG]
22956855.jpg
[/url][/IMG]
22956884.jpg
[/url][/IMG]
22956890.jpg
[/url][/IMG]
 
Last edited:
Mmmm fungerar länken?


Så jäkla typisk, höll på igår kväll för att få ut lite bilder.
Han nog lagomt få upp dom innan det står så här:
Pixbox är för närvarande otillgängligt på grund av ett planerat systemunderhåll
som tog mer tid än vi räknade med. Vi arbetar på högtryck för att starta sajten under dagen.

Hälsningar,
Vännerna på Pixbox


Så det är bara att vänta...
 
Nice, he he nästa gång ska jag också ha en sån där funktionärs väst! :D

Körde du med ett 70-200 2,8 eller för jag tyckte motljusskyddet såg annorlunda?
 
Tackar för komentarerna!

Gnutten, jag kör med ett 70-200mm F4L IS USM. Som för övrigt ska säljas...
Har spanat in dina bilder också, gillar dina hoppbilder!
 
Tackar för komentarerna!

Gnutten, jag kör med ett 70-200mm F4L IS USM. Som för övrigt ska säljas...
Har spanat in dina bilder också, gillar dina hoppbilder!


Aha då kör vi samma glugg, men då var det dinna andra kompisar som säkert körde 2,8!
 
Nice, he he nästa gång ska jag också ha en sån där funktionärs väst! :D
Körde du med ett 70-200 2,8 eller för jag tyckte motljusskyddet såg annorlunda?

Alla fotografer skulle ha funktionärsväst var det bestämt!
Vi måste som arrangörer veta vilka som har fått tillstånd att fota.

OM vi anordnar ytterligare en tävling så måste ni fotografer kontakta mig före.:tummenupp

Fina bilder av Nilzz!!! :yoparty
 
Last edited:
Alla fotografer skulle ha funktionärsväst var det bestämt!
Vi måste som arrangörer veta vilka som har fått tillstånd att fota.

OM vi anordnar ytterligare en tävling så måste ni fotografer kontakta mig före.:tummenupp

Fina bilder av Nilzz!!! :yoparty

Ok då vet jag det nästa gång även om jag inte var inne på banan!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top