SuperMoto of Nations

Skulle nog tro att ett grattis till Henke och Fredrik är i sin ordnign oxå. Eller vad tycker du :va

Stort grattis alla 3:tummenupp Ni är var och väl värda uttagningen! En liten undran dock, ska inte minst en av förarna köra i S2-klassen? Får Biffen stoppa i ett bigborekit eller :)

Stort grattis alla 3:tummenupp Ni är var och väl värda uttagningen! En liten undran dock, ska inte minst en av förarna köra i S2-klassen? Får Biffen stoppa i ett bigborekit eller :)

kul med en ung kille med blågula färger:) grattis allihop.

det var samma sak förra året. varken henke, ola eller kristian åker s2 normalt. vet inte hur dom löste det dock...

Skulle nog tro att ett grattis till Henke och Fredrik är i sin ordnign oxå. Eller vad tycker du :va

Ken Svanberg kör ju för Östhammars MK därav gratulationerna från Ömk som fått sin andra medlem som representant för Sverige i Lag-Vm.:krama
Däremot mitt personliga grattis till Henke och Fredde!! :tummenupp :yoparty

Alla kör nog 450cc tror jag i S.o.N :va

Vasst team...

Kul med nya förare...

Ola lånade mina 550 aprilia förra året.

Biffen har S2 kittad hoj som han kör på i Tyska så det löser sig ifall en måste köra stor hoj.

/P

Endast S1 hojar är tillåtna i årets race.. :tummenupp
Saxat från inbjudan.. "Please note that motorcycles of the S1 class only are authorised."

Hoppas Ken blir bra i sin hand. Den va riktigt svullen i helgen. En undran som dyker upp: Finns det någon reserv om han inte blir bra? Och en fråga till: Varför har vi inget juniorlandslag? Vi har ju många bra juniorer i år.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti