liljekvist
www.mxwheel.se
fick äntligen klippt till en supermoto film, samt lite is åka.
[YOUTUBE-ID]JVjjRYCKlgc&feature[/YOUTUBE-ID]
Supermoto
[YOUTUBE-ID]4gR3BdbeKZ0&feature[/YOUTUBE-ID]
JA! jag tycker om Aprilia V-twin ljud...
[YOUTUBE-ID]JVjjRYCKlgc&feature[/YOUTUBE-ID]
Supermoto
[YOUTUBE-ID]4gR3BdbeKZ0&feature[/YOUTUBE-ID]
JA! jag tycker om Aprilia V-twin ljud...