Supermoto filmer

gixxxerracing skrev:
2077430 Andra klippet var hänsynslöst grymt ...
Skule vilja se från SM nån måste ju filmat, snälla hjälp mig att hitta :Bugar
Jag vet att det finns inspelningar av det som gick på tv 2005, kanske du kan hitta det på DC-hubben.

Sen har tydligen Eifrem haft hjälmkamera på NM i uddevalla (tror jag?), har bett honom om att få den skivan men jag har inte fått den än.

Olof Eriksson skrev:
2077504 Jag vet att det finns inspelningar av det som gick på tv 2005, kanske du kan hitta det på DC-hubben.

Sen har tydligen Eifrem haft hjälmkamera på NM i uddevalla (tror jag?), har bett honom om att få den skivan men jag har inte fått den än.

Jaaaaaaaaaaaga honom ... Nejdå men hör med han om han vill dela med sig ...
Det är alltid kul med en bra förare bakom styret.

Olof Eriksson skrev:
2077360 http://video.google.com/videosearch?q=ama+supermoto

Det är fina grejjer det där ama

Sen en klassiker:
http://www.youtube.com/watch?v=R1y9c2WMYzY&search=supermoto

Låter som om det kanske blir sony på våra hojjar i sommar, isåfall blire nog en eller två kameror från min hoj på varje race :)

Finns det skillnader mellan AMA och VM-serien? I så fall vad?
Tyckte det såg ut som att de kör med vanliga crosskläder over there... :näsblod Någon som vet om det stämmer?

henrikkrueger skrev:
2077743 Finns det skillnader mellan AMA och VM-serien? I så fall vad?
Tyckte det såg ut som att de kör med vanliga crosskläder over there... :näsblod Någon som vet om det stämmer?
AMA är USAs egna VM ;D AMA är typ som SVEMO.

Jänkarna är ju inte smartast alltid, en del åker utan ryggskydd osv. Sen har dom ju råd att vurpa sånna tröjjor i den här serien :P

Olof Eriksson skrev:
2077763 AMA är USAs egna VM ;D AMA är typ som SVEMO.

Jänkarna är ju inte smartast alltid, en del åker utan ryggskydd osv. Sen har dom ju råd att vurpa sånna tröjjor i den här serien :P

Att det är deras egna serie är jag ju med på, men skiljer reglerna sig åt?

Utan ryggskydd? :confused:
Är de inte riktigt iordning eller? Ordentliga skydd ska man ha :mattias
Är ju sådär å vurpa ordentligt utan skinnställ och ryggplatta.

henrikkrueger skrev:
2077784 Att det är deras egna serie är jag ju med på, men skiljer reglerna sig åt?

Utan ryggskydd? :confused:
Är de inte riktigt iordning eller? Ordentliga skydd ska man ha :mattias
Är ju sådär å vurpa ordentligt utan skinnställ och ryggplatta.

Jo dom har sina egna regler. (tex får/fick man inte köra med aprilias v-twin) I USA så behöver man inte åka VM för att man kan tjäna lika mycke pengar på åka i sin egen serie, de e därför vi inte ser RC och gubbarna i VM i motocross tex.

Nej dom är inte i ordning :P

Verkar som dom kör med cross tröjor utan på ställen ibland oxå, så det är nog inte alltid så illa som det ser ut.
Ang. ryggskydd behöver du inte åka över dit för att börja fundera på hur folk är funtade. Kolla på många som kör cross VM :dummer

Barrett skrev:
2078207 Verkar som dom kör med cross tröjor utan på ställen ibland oxå, så det är nog inte alltid så illa som det ser ut.
Ang. ryggskydd behöver du inte åka över dit för att börja fundera på hur folk är funtade. Kolla på många som kör cross VM :dummer

Undrar just hur de resonerar...
- Nä, min rygg har inte så stor funktion för mig i mitt liv
eller
- Om jag trillar så gör jag ju det på mjuk sand så då behövs inte skydd...

:3freak

Ne dom resonerar väl som e del som köper hjälmar för 1000 spänn...

Back