Supermoto Endurance 18e aug

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Det har blivit dax att börja sätta ihop era lag till Sveriges första Supermoto Endurance. All info och anmälda lag hittar ni under www.teknismc.se
sista anmälnings dagen är den 10e augusti
 
Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Och mer exakt under "Nyheter" på förstasidan :tummenupp

Syns inte nyheten beror det troligen på att du måste ladda om sidan [F5] :)

Vi hoppas att all info finns där men eftersom en sån här tävling inte körts förut har vi säkert missat nåt.
Ev. frågor ställs gärna här och sen diskuterar vi i klubben lite hur vi vill ha det och sen kommer svaret läggas till i informationen på klubbens hemsida.
 

Ronta

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2003
Ort
..
Hoj
..
Förut så snackades det om att det skulle vara minst en förare ifrån kungaklassen i varje lag är det fortfarande så?



/R
 

BORG

B-BRAIN
Gick med
16 Sep 2004
Ort
Newmill
Hoj
CRF450
Hmmm undrar om tjejen blir glad om man frågar om man kan flytta vårt bröllop för att man ska tävla den helgen :va
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Hmmm undrar om tjejen blir glad om man frågar om man kan flytta vårt bröllop för att man ska tävla den helgen :va

eller så kör du fort så hinner du med både och, eller så tar du med tjejeni ditt lag så får ni en oförglömelig bröllopsdag:)
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Hmmm undrar om tjejen blir glad om man frågar om man kan flytta vårt bröllop för att man ska tävla den helgen :va

Bröllopsresa = Täby motorstadion. Ta med prästen så kan ni väl viga er i klubbstugan?
Får du ett nej har du bara formulerat frågan fel eller mumlat för tydligt :D
 

RaceMe

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Hmmm undrar om tjejen blir glad om man frågar om man kan flytta vårt bröllop för att man ska tävla den helgen :va



Så du ska gifta dig, får väl gratulera då. Men du behöver väl inte flytta på brölloppet, måste just du vara med. Kan ingen hoppa in istället för dig.
 
Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tävlingen kommer INTE komma med i SVEMO's tävlingskalender (endast nationella och internationella platsar där) så vi behöver all hjälp vi kan få att sprida budskapet om tävlingen.

Jag har utmanat flera stora handlare och importörer att skapa ett vinnande lag men fler går alltid åt. Stöt på de ni handlar av !! :tummenupp
 

BORG

B-BRAIN
Gick med
16 Sep 2004
Ort
Newmill
Hoj
CRF450
Gifta sig man göra när som helst men det finns bara en chans att köra endurance.

Ja nog e de så alltid... :)

Bröllopsresa = Täby motorstadion. Ta med prästen så kan ni väl viga er i klubbstugan?
Får du ett nej har du bara formulerat frågan fel eller mumlat för tydligt :D

Ja precis ska lägga fram de riktigt snyggt.

Lasse kanske kan ställa upp som präst? :D

Så du ska gifta dig, får väl gratulera då. Men du behöver väl inte flytta på brölloppet, måste just du vara med. Kan ingen hoppa in istället för dig.

Ja varför ska jag vara med... Min hund Bosse kanske kan hoppa in dom säger att vi e ganska lika "sådan hund sådan husse" eller hur säger man. :D
 
Last edited:

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09

Ja varför ska jag vara med... Min hund Bosse kanske kan hoppa in dom säger att vi e ganska lika "sådan hund sådan husse" eller hur säger man. :D

Stackars Hund :D




Behöva ha badmössa på sig vid en vigsel tänkte jag.....
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
spekulationer:

kommer team husaberg nr1 med sina stora bikar att ta hem hela tävlingen?
eller kommer nya aprilia teamet att vara så laddade att dom krossar allt?
vad kan suzuki team 1 göra för att stoppa dom övriga?
vem blir den tredje föraren i yamaha teamet? och kommer småbikarna räcka till där?

vilket team kommer ta hem kungaklassen?

frågorna och funderingarna är många men svaren kommer:tungan
 

Andersj

ytterst omogen
Gick med
20 Jul 2004
Ort
Nacka
Hoj
660 smc
Kan du inte berätta vad som gäller? (om nu sidan kommer vara nere länge)
Jag är skitsugen på att tävla igen, men är man välkommen om man drar ihop en lag med gathojjar?
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Kan du inte berätta vad som gäller? (om nu sidan kommer vara nere länge)
Jag är skitsugen på att tävla igen, men är man välkommen om man drar ihop en lag med gathojjar?

visst är du/ni det så länge som dom uppfyller reglerna.. annars är det som vanligt. licens/engångs licens krävs osv osv
 

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Rykte!
Det går ett som säger att Lind, Ejdehage och Huvell kommer att ställa upp med ett Dream Team. Kan någon rå på¨dessa giganter!?
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Rykte!
Det går ett som säger att Lind, Ejdehage och Huvell kommer att ställa upp med ett Dream Team. Kan någon rå på¨dessa giganter!?

Jag vill inte spekulera men det ryktas om ett team som kommer rocka fett i kungaklassen. Team 560 eller liknande tror jag det var!?
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top