Supermoto Bandag

Fan vilka najsa bilder. Det va grymt sköj asså. vi måste fixa till en återträff snart :yoparty

Last edited:
kanske körde för fort?:yoparty

Förresten var det du som tjoade ett lyckovrål när vi sladdade in i kurvan vid "krysset" en gång? Du låg snett bakom mig, jag fick på en fin sladd och jag hörde däcktjutet från en minst lika go sladd och ett yeehaaaaa!! :yoparty :yoparty

Förresten var det du som tjoade ett lyckovrål när vi sladdade in i kurvan vid "krysset" en gång? Du låg snett bakom mig, jag fick på en fin sladd och jag hörde däcktjutet från en minst lika go sladd och ett yeehaaaaa!! :yoparty :yoparty

hehe ja det stämmer bra:yoparty

jag vrålade ett antal ggr :D så jävla skönt å få till de där extra fet sladdarna:yoparty

Hur fan lyckades man bli mer missad av kameramannen?:D

Missade jag dig helt och hållet alltså? De va verkligen inte meningen. Tyckte jag försökte få med alla på minst en bild.

Vi får fixa en bättre kameraman tills nästa gång, för då ska jag nämligen också vara med och köra:yoparty

Skulle haft nån med riktiga grejer. De hade dom på Californian SuperbikeSchool. Riktigt shyssta bilder blev de, som man förvisso fick betala för. Men de var de värt, för sånna bilder får man aldrig till om man inte har tillgång till ett proffs.

Tack Lennart för bilderna, toppenkul att se! :tummenupp

Jag tar med en riktig kamera :rolleyes: på fredag så det borde kunna bli en del bra bilder på de som inte kör samtidigt som jag.

Tack Lennart för bilderna, toppenkul att se! :tummenupp

Jag tar med en riktig kamera :rolleyes: på fredag så det borde kunna bli en del bra bilder på de som inte kör samtidigt som jag.

Lysande...
Nån som tar med videokamera med? Jag har bra stativ om vi har nån bra videokamera att ställa upp.:)

Nu kommer lite (74 st) bilder från en riktig kanondag (för dom flesta).

Skulle bara komma hem från min mor efter lite tårt- och mat-ätande, sedan skall man fatta hur man lägger upp bilder så dom blir tillgängliga för er, och sedan gör de.

Vädret denna dag var perfekt, kursen/utbildningsbiten var mycket givande (otroligt vilket fäste man har i däcken egentligen) och bankörning med tillhörande race såg minst sagt fruktansvärt kul ut.

Tur för er att min hoj dummade sig så att det blev bilder och film över huvud taget:gnissla .

Håll till godo.

http://www.putfile.com/ec2bme/images/112110

Hej.
Det blev ju en riktigt bra bild på sladden, tackar tackar, det är inte alltid man hamnar med på bild.

Ska bli roligt att se filmen, om den finns på tex divex format.

Hlsn
Thomas

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey