Supermoto Bandag

Mmm, som fan, det som är mindre fett är att bromsskivan jag fick hem var 320 mm så jag får ej på prylarna, får lite hets imorgon och byta ner mig till en 310:a, tur att man bara ska göra hur mycket som helst imorgon med...:huvet

Samåkning bandag.

Alla ni som ringer och undrar ang transport mm.

Det finns ett flertal som saknar möjlighet att ta med bensin och vatten på hojen, vilket är naturligt, om det är någon med kapacitet på släpet så säg gärna till då jag tror att en del vill nog hyra plats.

Räkna med att det går fulltank plus 20lit på en heldag då det blir mycket körning.
Alla ni som är sena med betalningen och det tillkommer någon, ring mig innan fredag kl1400, då jag måste boka lunch maten.
Hlsn
Thomas.
070-7583130.

Jag tar firmans skåpbil och kan säkert få med mig nån dunk bensin eller andra skumma prylar.....:tummenupp (kan tyvärr inte klämma in en hoj till i skåpet)

Henrik 0733-472750

Last edited:
Har plats för prylar om nån vill lämna norr om stan, är helt ok:yoparty

Jag har också plats för både en hoj till och dunkar och grejer. Men jag åker ju från Alingsås, så de skulle vara om de var på vägen då. Eftersom jag ändå får åka hemifrån i svinottan.

det stod i nån post jag inte kan hitta vart och när vi skulle mötas upp för att köra in på området. Nån som vill lägga upp den infon gärna tillsammans med en kartbild?
/Will

det stod i nån post jag inte kan hitta vart och när vi skulle mötas upp för att köra in på området. Nån som vill lägga upp den infon gärna tillsammans med en kartbild?
/Will

De som har anmält sig och betalt har fått ett mail, när var och hur, övriga kommer att nekas tillträde till området. Listan med delatagare lämnas till personal på flygplatsen. Om det är så att någon förare har en följeslagare så löser vi detta på morgonen. Detta av säkerhetskäl, vi är på en internationel flygplats, det finns vissa regler att följa.
Skicka ett mail till mig så skickar jag vägbeskrivning på nytt när jag kommer hem ikväll.

Hlsn
Thomas.

De som har anmält sig och betalt har fått ett mail, när var och hur, övriga kommer att nekas tillträde till området. Listan med delatagare lämnas till personal på flygplatsen. Om det är så att någon förare har en följeslagare så löser vi detta på morgonen. Detta av säkerhetskäl, vi är på en internationel flygplats, det finns vissa regler att följa.
Skicka ett mail till mig så skickar jag vägbeskrivning på nytt när jag kommer hem ikväll.

Hlsn
Thomas.

Det var där jag såg det. Då är allt ok! ses imon!

Tack

Vi vill tacka alla delatagare för visat intresse och hoppas att vi kan återkomma i Juli med ytterligare en bandag.
Hoppas att det har varit givande, till o med Kung keso lärde sig sladda.
Krasch ligan toppades av Plåtslagarn med Kung keso som god tvåa.

Ni som var närvarande, nu vet ni.

Hlsn
Thomas, kenneth, claes och jens.

Jo tack för en kul dag, skulle väl påstå att jag tog hem två tredjeplatser för jag måste ju vart trea i kraschligan...:yoparty

Jag hade en kalasdag!

Kommer att gå runt med ett leende från öra till öra (förmodligen med en öl oxå) hela kvällen.

Nästa gång ska jag minsann inte starta sist. Nästsist siktar jag på :)

Nu blire :yoparty på hojan!

PS: Tack Rasorblade för skjutsen och hjälpen!

Jag hade en kalasdag!

Kommer att gå runt med ett leende från öra till öra (förmodligen med en öl oxå) hela kvällen.

Nästa gång ska jag minsann inte starta sist. Nästsist siktar jag på :)

Nu blire :yoparty på hojan!

PS: Tack Rasorblade för skjutsen och hjälpen!

Kommer du vara vaken i kväll är du en hjälte, vi som ändå körde minst av alla och mestadels gick till fots, är helt utpumpade.
Ska bli roligt att höra hur morgondagen förlöper, var på kroppen det gör mest ont.
Hlsn
Thomas

Det var jätteskoj idag!!!!!!!!!:tummenupp :yoparty

5 vurpor, en växelspak, en fotpinne och lite vacker asfaltslipning av alla möjliga delar på hojen och skinnstället! :tungan

Tack för idag allihop!!!:tummenupp

Nu ska Plåtis dricka öl!!

riktigt riktigt skoj!
ölen tar efter en sån här dag kan man säga...
lite skruvstäd å hammarslag så är nog hojen snart som den var i morse också.

Vi vill tacka alla delatagare för visat intresse och hoppas att vi kan återkomma i Juli med ytterligare en bandag.
Hoppas att det har varit givande, till o med Kung keso lärde sig sladda.
Krasch ligan toppades av Plåtslagarn med Kung keso som god tvåa.

Ni som var närvarande, nu vet ni.

Hlsn
Thomas, kenneth, claes och jens.

Ja TACK själv till er som gjorde detta möjligt...
säg ett datum å ja e med.

:D ja till å me han klara sladda nån enstaka gång :cool:
viljan finns ju men behärskningen är de värre me, å när de blir race så kommer de nå horn som vill ut ut hjälmen...
vurpade 4ggr men kan säga att ja skratta åt alla å lärde mig av dom :)

Kunde inte för mitt liv en föreställa mig att ja skulle få så kul som ja haft idag, å att vi skulle få lära oss de vi gjort å än mindre klara av de på den "lilla" tid...

å bara så ni vet så tänker ja vinna i juli... om de sen blir på vurpor el nått annant de kvittar skillnad :D :cool:

/kesokungen

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...