Supermotardtävling (RM) i Stockholm 19/7

• Thread starter Thread starter jb
  • Start date Start date
Klat man kommer och kollar, en polare var förbi i veckan och visade upp sin nyinköpta KTM motard så man är ju bra sugen på att skaffa en!.

Cybernisse skrev:
Annars är ju erbjudandet på "Star hotell" inte allt för blodigt. 250:- Det är dubbel eller fyrbädds rum, så man får väl dela rum med ett annat motardfreak :tummenupp :crash :crash
Sedan så hålls ju festen på "Tillys" som ligger i Star hotell. :rock :rock :öl

Vafan, 250 spänn! det är ju billigare än taxi hem ju! Perfekt, kan man supa sig totalväck, gå upp å knoppa, och sen dan efter åka hem för egen maskin, perfekt!

Jävla skittävling. Jag tyckte ALLT var dåligt...

Jasså, jaha, det var för jag inte fick köra själv som jag är ultraneg...

När det äntligen är en tävling som går på bara asfalt så går jag och bryter handen fyra dar innan. Hade varit fint att få leka med Jonas fyrväxlade SX på rakan, hehe.

Det var så småningom roligt efter vi dumpat mindraper på Karolinska. Han yrade rätt fint när vi drog, hehe. Men varför hamnade vi i Sumpan på natten för???

Extra kul att se Varland och Wheeliegirl irl ;)

Supermoto skrev:
Jävla skittävling. Jag tyckte ALLT var dåligt...

Jasså, jaha, det var för jag inte fick köra själv som jag är ultraneg...

När det äntligen är en tävling som går på bara asfalt så går jag och bryter handen fyra dar innan. Hade varit fint att få leka med Jonas fyrväxlade SX på rakan, hehe.

Det var så småningom roligt efter vi dumpat mindraper på Karolinska. Han yrade rätt fint när vi drog, hehe. Men varför hamnade vi i Sumpan på natten för???

Extra kul att se Varland och Wheeliegirl irl ;)

Vet hur det känns Supermoto. Jag pajade knät 2 veckor innan tävlingen. Visst såg banan helt kass ut!? Och vädret var riktigt dåligt! Ville inte alls köra något.... :crash
Hur klarar man av sånt här utan att bli tokig i skallen?
Ska in på operation idag iaf, trolig meniskskada. :( Hoppas dom inte måste ta bort allt för mycket av menisken.... *håller tummarna*

Hur trasig blev Mindraper då? Han låg rätt länge...

Ebbe skrev:
Vet hur det känns Supermoto. Jag pajade knät 2 veckor innan tävlingen. Visst såg banan helt kass ut!? Och vädret var riktigt dåligt! Ville inte alls köra något.... :crash
Hur klarar man av sånt här utan att bli tokig i skallen?
Ska in på operation idag iaf, trolig meniskskada. :( Hoppas dom inte måste ta bort allt för mycket av menisken.... *håller tummarna*

Hur trasig blev Mindraper då? Han låg rätt länge...
Tyckte oxå banan såg rätt kass ut :rolleyes:
Nu står våra husor och lutar sig mot varann och SKÄMS efter vad de gjorde mot sina hussar. Tyvärr står även alldeles nyinköpta R6an avställd i förrådet bredvid och fattar inte varför ingen vill köra honom...

Mindraper mår under omständigheterna bra. Två frakturer i foten och brutet nyckelben. Talade just med honom i telefon på gotland och det lät rätt bra. Var tvungen att informera om nyheterna på husas 04a program omgående (www.husaberg.se).

Lycka till som fasen på operation. Håller min fungerande tumme ;)
Såg ut som om 660chaufförerna kunde behövt förstärkning.

Supermoto skrev:

Nu står våra husor och lutar sig mot varann och SKÄMS efter vad de gjorde mot sina hussar. Tyvärr står även alldeles nyinköpta R6an avställd i förrådet bredvid och fattar inte varför ingen vill köra honom...

Jag ställer gärna upp å rastar R6an å även era husor :fakta jag har ju alla ben hela, tycker det värkar bäst så ;)

Trist som fan att först du sen Mindraper kraschar å bryter ben lite här å där, nu är det bara jag kvar enligt pastpuck :skrämd

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti