Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Folket skrev:Motard VM till Sverige 2006.
RookieSM skrev:Antar att det är Knutstorp som menas, hoppas det blir internationell klass på det hela, förutsättningarna finns ju, i vilket fall som helst, faaan va kul!!Räkna med mig! (som publik)
Den där jäkla banan borde inte ens ha SM-status. Totalt livsfarlig ju.RookieSM skrev:Vaaaa, Kinnekulle?! Men då köra en annan bansträckning än vad som gjorts under Rallycross SM hoppas jag? Annars blir det pinsamt att ta hit världen. Det blir skitkul i vilket fall som helst.
Edit: Kinnekulle är väl inte godkänd för tävlingar i Roadracing pga den ytterst bristfälliga säkerheten?
Olof Eriksson skrev:Den där jäkla banan borde inte ens ha SM-status. Totalt livsfarlig ju.
Hoppas dom skojjar.
Har sett racen nu, faaan va de kör!! Martin Lind fick vara med i tv i samband med varvningen och kom 11 i andra.Folket skrev:Martin Lind 14:e man i Grekland Race 1
Nä tyvärr inte men livesändning på internet och det funkar riktigt bra! Köp hela säsongen och ladda hem alla race från andra halvan av säsongen.sirSmokealot skrev:Var kan man hitta videon? Sändes det i tv eller???
Info!!! Tack![]()
Hur funkar det??RookieSM skrev:Nä tyvärr inte men livesändning på internet och det funkar riktigt bra! Köp hela säsongen och ladda hem alla race från andra halvan av säsongen.
http://www.mediazone.com/channel/motocross/jsp/index.jsp
Betala, sen kan du streama racet så mycket du vill under en vecka eller ladda hem, köper du hela säsongen kan du titta så mycket du vill under ett år, eller ladda hem.Supermoto skrev:Hur funkar det??
Betala. Ladda hem. Titta hur mkt som helst??
Eller betala och sen kunna titta online ett par gånger??
Jag ser en kväll med ett par pilsner och en pizza i min soffa på 85" om det är online-alternativet. Annars blir det samma som ovan men på 130" eller vad fanken Stefans nya duk är på....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TJO-JÄVLA-HOOOOORookieSM skrev:Betala, sen kan du streama racet så mycket du vill under en vecka eller ladda hem, köper du hela säsongen kan du titta så mycket du vill under ett år, eller ladda hem.
Edit: Downloadar just nu, om du tycker det är kul att se gamla race så ska det kunna få plats på en skiva den dagen din tv-kväll blir av.Om det inte är nåt tjaffs med att den är spärrad till att bara funka på min mediaspelare eller nåt..
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |