supermotard som mellanklass??

abelin

Adrenalin
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Ktm 625
Tja ! undrar lite om super motard min polare köpte en motard men dom sa att man kunde inte strypa ner den pga att den var 99 o uppåt är det några bestämmelser man borde veta innan man köper en?? tacksam för svar :va

Det stämmer att det är ett visst årtal som gäller (var tvungen kolla upp detta innan jag ströp R6an), därför köper man en Husa 650 på 9kW ;)
När vi kollade upp det gjorde vi det via yamaha-handlaren som visste att det var frånockmed nån årsmodell man inte kunde göra det längre, om det skiljer sig mellan olika hojjar vet jag inte, troligtvis inte, min e iaf en -00a.

Nu har jag inte hunne bli stoppad än, men vettetusan hur polisen gör när det knappast sutte nån strypning i den nån gång, antagligen åker jag väl dit för det.

abelin skrev:
Tja ! undrar lite om super motard min polare köpte en motard men dom sa att man kunde inte strypa ner den pga att den var 99 o uppåt är det några bestämmelser man borde veta innan man köper en?? tacksam för svar :va

:confused: va?

jag ska köpa mig en Cbr/zx6r/gsxr om några månader, det är väll inget sånt på dom, hoppas jag?? eller?

Nyheter
HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet

Den 1 augusti kör Hydet MC ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026