Supermotard snutar?

Masen

Ju fortare du kör desto mjukare går det.
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha R1 2003
Någon som har sett poliser på supermotard i Jönköping???
Min flickvän sa att hon sett det i dag.
Vet någon om dom har supermotards :va
Fan kanske borde bli polis :tuttar
 
Det har funnits poliser på crosshojjar i stockholm så det är nog inte otänkbart.


Masen skrev:
2490459 Någon som har sett poliser på supermotard i Jönköping???
Min flickvän sa att hon sett det i dag.
Vet någon om dom har supermotards :va
Fan kanske borde bli polis :tuttar
 
Mja, nån Funduro har de haft innan iaf. Men annars är det deras gigantiska BMW som gäller.
 
Ducceniclas skrev:
2490467 Det har funnits poliser på crosshojjar i stockholm så det är nog inte otänkbart.
Coolt!
Har dom börjat med det nu?
Kör dom med "crossdäck" eller mönstrade (tänker på hur snabba dom är i stan)

Emmi skrev:
2490477 Mja, nån Funduro har de haft innan iaf. Men annars är det deras gigantiska BMW som gäller.
Funduro?
Vad är det?:va
 
Last edited:
får man wheela i tjänsten, stanna mcåkare och säga åt föraren att köra före då det är dags för ett fart och svängprov så tar jag värvning:)
 
KGK skrev:
2490511 får man wheela i tjänsten, stanna mcåkare och säga åt föraren att köra före då det är dags för ett fart och svängprov så tar jag värvning:)
JAG MED :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top