mada
Medlem
Någon som har de 4 deltävlingarna av supermotard sm på fil eller vet var man kan hitta dom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mada skrev:Någon som har de 4 deltävlingarna av supermotard sm på fil eller vet var man kan hitta dom?
David P. skrev:Har kollat igenom hela svt.se men det verkar inte finnas ett enda reportage om motard! Knepigt, dags o lobba lite tror jag...
Inte ens nåt från sina egna sändningar.
/Dave
Barrett skrev:svt24 har ju sänt hela SM-serien
mada skrev:Någon som har de 4 deltävlingarna av supermotard sm på fil eller vet var man kan hitta dom?
Vart är snutten?Cybernisse skrev:Här är en liten snutt!!!!Och det kommer mer till vintern.
![]()
![]()
Skicka mig lite uppgifter så får du login på min ftp (den är endast uppe då och då) där åtminstone de tre sista fins att hämta...mada skrev:Finns det verkligen ingen som har SM deltävlingarna på fil? Vill minnas att iaf några deltävlingar las upp nånstans för ett tag sen men sen togs bort.
tyson skrev:jag har 10min från tävlingen i uddevalla om nån vill ha. det e väl inte så mycket att ha eftersom det är jag som har filmat men ändå. har dock ingenstans att lägga upp den...
/mvh erik
Lägg upp den på sh-servern... HÄRtyson skrev:jag har 10min från tävlingen i uddevalla om nån vill ha. det e väl inte så mycket att ha eftersom det är jag som har filmat men ändå. har dock ingenstans att lägga upp den...
/mvh erik
tyson skrev:nu är min filmsnutt upplagd på servern!
/mvh erik
Vet inte om du försökt ladda ner från länken jag lagt upp tidigare i tråden... Den är till för uppladdning.mada skrev:Kan inte ladda ner..."no permission"
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |