Supermotard samåkning

Kul med så många som tycker ! Det får bli att åka och provkörambåda hojarna .. Det jag missar nu är ju att kunna åka bekvämt över 10 mil, men en mycket roligare hoj i övrigt..

Det är helt sant. Över 10 mil tar jag bilen om jag ska transportera mej. Hojen har jag för nöjes skull och bilen för transport.
 
Om nån är sugen på att köra en sväng i linköping så skriv här, sitter på preem och äter korv ^^
 
Tack för idag! Blev en hel del filmat också. Borde gå att fixa nåt kul med tight klippning. Jag fixar det i veckan när jag har lite tid att sitta med det.
 
Här ska det svaras!!!

Ktm 625-640-660 från 04 500mil olja filter Kolla ventilspel.
Ktm 690 750mil. Men allt hänger väll även lite på hur jä..a hårt du kör.

Själv byter ja olja vid kanske 350-400 mil, det är min hoj värd.

Sen finns ju yamaha xt660 o dom har väll 1000 mila service.

Orkar du kicka så är 660 en prisvärd cykel som fan.

Många kommer nog rek 690 men det är ju en pris fråga.

Hoppas fler fyller på med svar nu!!
 
Här ska det svaras!!!

Ktm 625-640-660 från 04 500mil olja filter Kolla ventilspel.
Ktm 690 750mil. Men allt hänger väll även lite på hur jä..a hårt du kör.

Själv byter ja olja vid kanske 350-400 mil, det är min hoj värd.

Sen finns ju yamaha xt660 o dom har väll 1000 mila service.

Orkar du kicka så är 660 en prisvärd cykel som fan.

Många kommer nog rek 690 men det är ju en pris fråga.

Hoppas fler fyller på med svar nu!!

Tackar! Dock rädd att 660 och 690 är lite seg? Är ju van 525 braaaaaaap! :huvet
Bara testat 1 annan liknande tror det var 660 eller 690 på beviks.. Slö..
 
Last edited:
Tackar! Dock rädd att 660 och 690 är lite seg? Är ju van 525 braaaaaaap! :huvet
Bara testat 1 annan liknande tror det var 660 eller 690 på beviks.. Slö..

Slöa är dem definitivt inte! Däremot är de lite tyngre och "klumpigare" än en 525:a om man ska köra gocartbana eller i skogen. Jag provkörde en 690 smc på Beviks också förra sommaren, var tokslö! Kan garantera att den hade alla strypningar kvar och det var därför den kändes som en gammelfarmor (även om försäljaren hävdade att den inte var strypt). Häng med oss och kör och provkör min så får du se vad du tycker :tummenupp
 
Här ska det svaras!!!

Ktm 625-640-660 från 04 500mil olja filter Kolla ventilspel.
Ktm 690 750mil. Men allt hänger väll även lite på hur jä..a hårt du kör.

Själv byter ja olja vid kanske 350-400 mil, det är min hoj värd.

Sen finns ju yamaha xt660 o dom har väll 1000 mila service.

Orkar du kicka så är 660 en prisvärd cykel som fan.

Många kommer nog rek 690 men det är ju en pris fråga.

Hoppas fler fyller på med svar nu!!

Ja det blev ju ganska uttömmande. Har man råd med en 690 så köp en, saknar du lite kosing så köp 660:n. Lite jobbigare cykel att leva med men du kommer få jäkligt skoj med den med.

Slöa är dem definitivt inte! Däremot är de lite tyngre och "klumpigare" än en 525:a om man ska köra gocartbana eller i skogen. Jag provkörde en 690 smc på Beviks också förra sommaren, var tokslö! Kan garantera att den hade alla strypningar kvar och det var därför den kändes som en gammelfarmor (även om försäljaren hävdade att den inte var strypt). Häng med oss och kör och provkör min så får du se vad du tycker :tummenupp

Bättre att han provkör min som är snabbare :tungan

Det var 690 SM du körde förra sommaren och det aset var, som du säger, strypt. Likaså var 990 jag körde strypt men det vägrade ju krämaren på beviks att medge eller erkänna att han inte kände till.

Mer!!!!!!

Grym jävla kvalitet!!!

Mer kommer men mer material från den här körningen fick jag inte därför att batteriet la av på kameran vid flygfältet :död

Tackar! Dock rädd att 660 och 690 är lite seg? Är ju van 525 braaaaaaap! :huvet
Bara testat 1 annan liknande tror det var 660 eller 690 på beviks.. Slö..

Jag tror att 525 går rätt jämnt med 690 upp till 110-120. Sen gör troligen volymen sitt i 690 och lämnar 525 bakom sej. Volym gör underverk uppe i fart.
 
Last edited:
Slöa är dem definitivt inte! Däremot är de lite tyngre och "klumpigare" än en 525:a om man ska köra gocartbana eller i skogen. Jag provkörde en 690 smc på Beviks också förra sommaren, var tokslö! Kan garantera att den hade alla strypningar kvar och det var därför den kändes som en gammelfarmor (även om försäljaren hävdade att den inte var strypt). Häng med oss och kör och provkör min så får du se vad du tycker :tummenupp

Fast din 690 måste ju vara strypt till 15kw

Eftersom jag slangar ifrån dej när som helst.

När jag drömmer iaf:(





Ja va inne o kollade på filmen men hur du kan tagga den som "hot och sexy" fattar jag inte .. Rolig film är det iaf
 
Last edited:
Fast din 690 måste ju vara strypt till 15kw

Eftersom jag slangar ifrån dej när som helst.

När jag drömmer iaf:(






Ja va inne o kollade på filmen men hur du kan tagga den som "hot och sexy" fattar jag inte .. Rolig film är det iaf

Jag såg din körställning när du slangar och tänkte att någon annan kanske uppfattar det så.. (testar egentligen att fiska efter många viewers)
 
Kul med lite motardaktivitet och extra roligt med lite filmande!! Jag hänger gärna på nästa gång! :D
 
Tackar! Dock rädd att 660 och 690 är lite seg? Är ju van 525 braaaaaaap! :huvet
Bara testat 1 annan liknande tror det var 660 eller 690 på beviks.. Slö..

Slö är ganska svårt av definiera,, då ja har kört några ggr mot 525 dock rakt fram o ingen av dom har haft mycket att sätta imot.

När det kommer till bana o skog får ja nog se mig slagen.

Men på gatan o 70 vägar runtom på landet så med handen på hjärtat är 660 vassare!
 
Last edited:
Slö är ganska svårt av definiera,, då ja har kört några ggr mot 525 dock rakt fram o ingen av dom har haft mycket att sätta imot.

När det kommer till bana o skog får ja nog se mig slagen.

Men på gatan o 70 vägar runtom på landet så med handen på hjärtat är 660 vassare!

Okej låter intressant, men är den lika lätt upp på slangen då? :)
 
Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Back
Top