Supermotard samåkning

cerveza

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2010
Ort
Söderköping
Hoj
2015 KTM Superduke 1290 R
Jag kommer lätt ta en sväng på söndag om vädret tillåter. Blir nog en lite sväng i morgon med:tummenupp

Söndag kl 12 någon, McOrvars?

Imorn är hela dagen tyvärr fulltecknad så det blir nog inget... men söndag om vädret tillåter som sagt.

Då kan jag posa runt med mina nymonterade handguards.. :hjälm
 

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
Ska vi boka nån tid då? Kan du åka nått alls i helgen?

Jodå, söndag går nog men tidigare än 12. Fotboll på em. Alternativt efter 16. Blir nog en korttur imorgon med.

Söndag kl 12 någon, McOrvars?

Imorn är hela dagen tyvärr fulltecknad så det blir nog inget... men söndag om vädret tillåter som sagt.

Då kan jag posa runt med mina nymonterade handguards.. :hjälm

funkar 11.00 kanske?
 
Last edited:

cerveza

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2010
Ort
Söderköping
Hoj
2015 KTM Superduke 1290 R
Jodå, söndag går nog men tidigare än 12. Fotboll på em. Alternativt efter 16. Blir nog en korttur imorgon med.



funkar 11.00 kanske?

Aha... fotboll.. Jo, 11 ska nog gå bra. Får ta det lite lugnt med :fyllisar:öl imorn kväll...

Åka Söndag kl 11
  • cerveza
  • moddan
  • blip
 
Last edited:

elles

Blådåre
Gick med
12 Sep 2008
Ort
.
Hoj
.
då har jag sålt min hoj ..
vad säger ni KTM 660 Eller 690 ?

alt. R6:huvet
 

cerveza

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2010
Ort
Söderköping
Hoj
2015 KTM Superduke 1290 R
då har jag sålt min hoj ..
vad säger ni KTM 660 Eller 690 ?

alt. R6:huvet

Hade jag bytt låt säga imorn hade det blivit 690. Gissar att det är två som håller med spec. moddan som hade 660 förut men bytte till 690.

Jag som inte kan kicka ordentligt hade valt 690 alla gånger...
 

fz600

MålarKung
Gick med
9 Jul 2009
Ort
norrköping
Hoj
HockeyFrilla
då har jag sålt min hoj ..
vad säger ni KTM 660 Eller 690 ?

alt. R6:huvet

690 är väll den bästa men den kostar nog bortåt 50000kr så har du stålarna är det bara shoppa :) 660 kan man nog hitta för 35000 och du har nog lika roligt med den . R6 låter skittrist;)
 

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
då har jag sålt min hoj ..
vad säger ni KTM 660 Eller 690 ?

alt. R6:huvet

690 alla dar i veckan. Det du förlorar i inköpspris på en 690 har du igen på försäkringen. Hänger ju lite på vilken körning du föredrar. Man får ändå ta med i beräkningen att försäkringen kostar svin på R6 och personligen tycker jag att man ska ha råd med mer än överläppen på mackan. Hojåkandet är dyrt men det får inte ta över livet.

690 är väll den bästa men den kostar nog bortåt 50000kr så har du stålarna är det bara shoppa :) 660 kan man nog hitta för 35000 och du har nog lika roligt med den . R6 låter skittrist;)

+1 men med tanke på hur din förra såg ut antar jag att du vill ha något fräscht. 660 går bort alltså. Elstart är guld värt.


Vi har för övrigt varit ute och snurrat någon timme i stan och på flygfältet idag.

Dagens pris för brantast utvecklingskurva får gå till fz600. Ska bli riktigt roligt att klippa ihop en filmsnutt med dina första försök och sedan ta några klipp imorgon så du kan jämföra.
 
Last edited:

fz600

MålarKung
Gick med
9 Jul 2009
Ort
norrköping
Hoj
HockeyFrilla
Dagens pris för brantast utvecklingskurva får gå till fz600. Ska bli riktigt roligt att klippa ihop en filmsnutt med dina första försök och sedan ta några klipp imorgon så du kan jämföra.


Ska bli kul att se :)

Då får du lägga in eye of the tiger låten :D
 
Last edited:

moddan

ös
Gick med
31 Mar 2010
Ort
Norrköping
Hoj
KTM 525 EXC/SM -07
då har jag sålt min hoj ..
vad säger ni KTM 660 Eller 690 ?

alt. R6:huvet

Hade jag bytt låt säga imorn hade det blivit 690. Gissar att det är två som håller med spec. moddan som hade 660 förut men bytte till 690.

Jag som inte kan kicka ordentligt hade valt 690 alla gånger...

Det är knepigt val. 690 är ju en modernare hoj, däremot är den en bra bit dyrare. För priset så tycker jag det är hugget som stucket. Båda är lika prisvärda. 660n är ju jävligt skönt bottenvrid i tycker jag. Hade aldrig problem med att kicka, startade alltid på första kicken. Däremot tycker jag nog att 660n känns smidigare i chassit.
 
Nyheter
Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Top