Supermotard Racing forum på sporthoj.com?

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Tjenare!

Jag frågade Sweedie fall det inte gick att lägga ett "underforum" till Supermotard som heter Supermotard Racing eller liknande där man pratar och informerar om tävlingar och bankörningar och allt annat som hör det till. Alltså inte "Vad är det för fel på min båge", "Vilken båge ska jag köpa" och liknande trådar. Han trodde att det inte skulle bli någon action i ett sådant forum men jag tror det skulle vara uppskattat.

Någon mer än jag som är intresserad av något sådant forum?

- Johan
 
Ja, jag tycker det vore bra att dela upp det lite....lättare att hitta det man letar efter.
Men då är ett underforum typ "Teknik och mek. hjälp" också nödvändigt!! Mkt såna frågor som gör att andra trådar faller snabbt och blir svårare att hitta sen....
 
Detta forumet sväller iallafall över av trådar typ "vilken båge ska jag köpa" och "Husabergproblem".. ;)

Tänkte det kunde vara fint med racingforum nu när säsongen drar igång.
 
Jo, tycker också att det hade varit kul med ett rent SM-racing forum. Tycker att det är lite väl mycket LC4 & husa probbs.... :blah
 
ja jag har tänkt på det oxå, inget ont om de som diskuterar miniblinkers o hastighetsmätare men det är inte så jätteintressant för mig.

men vi är ju inte direkt många som tävlar på forumet heller...
är sm-rejsing intresset stort nog tro?
 
rejser skrev:
ja jag har tänkt på det oxå, inget ont om de som diskuterar miniblinkers o hastighetsmätare men det är inte så jätteintressant för mig.

men vi är ju inte direkt många som tävlar på forumet heller...
är sm-rejsing intresset stort nog tro?
Vet inte om det e stort nog. Men bankörning, diskuttera VM, SM, EM. och sådant av alla de slag vore trevligt... Några borde det väl finnas som e intresserad.. Kan vara värt att testa tycker JAG iaf..
 
Rock on :banana

Jag ska pumpa er så fulla av kunskap och sånt som ni inte ens visste att ni inte visste att ni saknade kunskap om så det kommer stå härliga till :lol
 
Skulle vara kanon. Nu tröttnar man lätt på alla "dumma" frågor som kommer om och om igen.
 
420 skrev:
Skulle vara kanon. Nu tröttnar man lätt på alla "dumma" frågor som kommer om och om igen.

Precis.
Skulle vara bra om alla hade rätten att stänga en tråd om den var dålig eller nån ställde en dum fråga.
Då skulle man få bort mycket av problemen
 
SM 570 RR skrev:
Precis.
Skulle vara bra om alla hade rätten att stänga en tråd om den var dålig eller nån ställde en dum fråga.
Då skulle man få bort mycket av problemen
JAPP :fakta :3freak
 
SM 570 RR skrev:
Precis.
Skulle vara bra om alla hade rätten att stänga en tråd om den var dålig eller nån ställde en dum fråga.
Då skulle man få bort mycket av problemen

Det funkar ju inte i praktiken!! :kocko ;)
Vi har ju ändå yttrande frihet här!! Om det vore så, så skulle ju folk stänga av en tråd så fort dom var osams med nån, eller bara för att djävlas! :fatta!

Jag tycker det räcker med att Mod. kan stänga av en tråd....


//Sara
 
Wheeliegirl skrev:
Det funkar ju inte i praktiken!! :kocko ;)
Vi har ju ändå yttrande frihet här!! Om det vore så, så skulle ju folk stänga av en tråd så fort dom var osams med nån, eller bara för att djävlas! :fatta!

Jag tycker det räcker med att Mod. kan stänga av en tråd....


//Sara


Kanske några fler mod. på det forumet då. Skulle funka. :confused:
 
Skulle det fungera om man hade en tråd om banåkning som sticky högst upp?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top