mr_rockster
www.jsfoto.com
Tjenare!
Jag frågade Sweedie fall det inte gick att lägga ett "underforum" till Supermotard som heter Supermotard Racing eller liknande där man pratar och informerar om tävlingar och bankörningar och allt annat som hör det till. Alltså inte "Vad är det för fel på min båge", "Vilken båge ska jag köpa" och liknande trådar. Han trodde att det inte skulle bli någon action i ett sådant forum men jag tror det skulle vara uppskattat.
Någon mer än jag som är intresserad av något sådant forum?
- Johan
Jag frågade Sweedie fall det inte gick att lägga ett "underforum" till Supermotard som heter Supermotard Racing eller liknande där man pratar och informerar om tävlingar och bankörningar och allt annat som hör det till. Alltså inte "Vad är det för fel på min båge", "Vilken båge ska jag köpa" och liknande trådar. Han trodde att det inte skulle bli någon action i ett sådant forum men jag tror det skulle vara uppskattat.
Någon mer än jag som är intresserad av något sådant forum?
- Johan


