Supermotard i Borås?

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Hoj
Sålda fifan
Finns det någon motardåkning ute på gocartbanan i Gäddered?
Någon som har koll? Vore juh sjukt kul att få åka där ibland... säkert inte så populärt med allt gääsande inne i stan!

frekke skrev:
2237994 Finns det någon motardåkning ute på gocartbanan i Gäddered?
Någon som har koll? Vore juh sjukt kul att få åka där ibland... säkert inte så populärt med allt gääsande inne i stan!

Var där härom dagen och spanade...hade varit skitskoj att köra på gokart/minimoto banan. Har för mig att de aldrig kör på den banan med motarder dock. Säkert någon som vet mer här inne :)

davve skrev:
2238705 Har för mig att de kör på rallycrossbanan.
Jag har inte varit uppe på "nya" motorstadion men rallycrossbana, låter som det är mkt grus? jaja... hur som helst, ska fasen ta o ringa ngn på FMCK å se vad de har för upplägg. dräller juh av motards i stan, känns som det är en bra väg för dem att värva medlemmar om de lät gatåkarna köra på deras banor ngn dag i veckan?

är det någon mer än jag som är sugen om de skulle gå igenom??

frekke skrev:
2238987 Jag har inte varit uppe på "nya" motorstadion men rallycrossbana, låter som det är mkt grus? jaja... hur som helst, ska fasen ta o ringa ngn på FMCK å se vad de har för upplägg. dräller juh av motards i stan, känns som det är en bra väg för dem att värva medlemmar om de lät gatåkarna köra på deras banor ngn dag i veckan?

är det någon mer än jag som är sugen om de skulle gå igenom??
Körning på torsdagar efter 1700 betala i gokart kiosken men ring o kolla att det är körning.
Gokart banan kommer vi aldrig att få köra på.

zäza skrev:
2247826 Körning på torsdagar efter 1700 betala i gokart kiosken men ring o kolla att det är körning.
Gokart banan kommer vi aldrig att få köra på.

Torsdagar? Enligt deras sida är de motardträning endast på onsdagar?
Vet du om det är några spec. krav på kläder o hojen? Typ tejpade glas eller uppsamlingskärl för oljeslangar?

frekke skrev:
2249223 Torsdagar? Enligt deras sida är de motardträning endast på onsdagar?
Vet du om det är några spec. krav på kläder o hojen? Typ tejpade glas eller uppsamlingskärl för oljeslangar?
Ja,ja o ja medlem i svemo klubb,tejpat,skinnställ e ju skönt om man kanar på asfalt samt uppsamlingskärl för miljön.
Inga mer Boråsare som e sugna på att börja tävla?
Det e jävligt kul o nästan beroende framkallande.

Är det inte krav på musöron också om man tränar/tävlar på bana?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti