Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
frekke skrev:2237994Finns det någon motardåkning ute på gocartbanan i Gäddered?
Någon som har koll? Vore juh sjukt kul att få åka där ibland... säkert inte så populärt med allt gääsande inne i stan!
Jag har inte varit uppe på "nya" motorstadion men rallycrossbana, låter som det är mkt grus? jaja... hur som helst, ska fasen ta o ringa ngn på FMCK å se vad de har för upplägg. dräller juh av motards i stan, känns som det är en bra väg för dem att värva medlemmar om de lät gatåkarna köra på deras banor ngn dag i veckan?davve skrev:2238705Har för mig att de kör på rallycrossbanan.
Körning på torsdagar efter 1700 betala i gokart kiosken men ring o kolla att det är körning.frekke skrev:2238987Jag har inte varit uppe på "nya" motorstadion men rallycrossbana, låter som det är mkt grus? jaja... hur som helst, ska fasen ta o ringa ngn på FMCK å se vad de har för upplägg. dräller juh av motards i stan, känns som det är en bra väg för dem att värva medlemmar om de lät gatåkarna köra på deras banor ngn dag i veckan?
är det någon mer än jag som är sugen om de skulle gå igenom??
zäza skrev:2247826Körning på torsdagar efter 1700 betala i gokart kiosken men ring o kolla att det är körning.
Gokart banan kommer vi aldrig att få köra på.
Ja,ja o ja medlem i svemo klubb,tejpat,skinnställ e ju skönt om man kanar på asfalt samt uppsamlingskärl för miljön.frekke skrev:2249223Torsdagar? Enligt deras sida är de motardträning endast på onsdagar?
Vet du om det är några spec. krav på kläder o hojen? Typ tejpade glas eller uppsamlingskärl för oljeslangar?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |