Supermotard Bandag

varför va inte du med smurfer?
En nära vän gifte sig.

Till 99% så är det nog skit bakom styret :) , men banan var väldigt knixig så Aprilian fick ju inte varva ut. Vi får se vad den kan göra på Kinekulle nästa helg.
Om jag kan fixa en ny kopplingsvajer:huvet

Jag som hade sett fram emot att pulverisera Apriliorna på kinnekulle i år. Ack ack...
1:03,1 förra året på kinnekulle. Utan preppad gaffel, race kam & helsystem mao helt original. Då vet du att allt över den tiden är en ren & skär skam :hihi

Kan man tänka sig att de kommer 3-killar, som åkte ända från skåne till säve-depå för att köra Motard..:tummenupp :tummenupp ..
Grymt jobbat...:tummenupp Nu kommer ryktet att gå i skåne,,:yoparty :yoparty

lagt upp headcam filmer på youtube. men det verkar inte gå att söka fram dom, konstigt... ngt jag missat ?
säve race 1:
http://www.youtube.com/watch?v=s6cuFVPCye4
säve race 2:
http://www.youtube.com/watch?v=eiUwLYQI06g

det är en headcam från oregon scientific, finns att köpa på mediamarkt för drygt 1400. SD minne 256MB - 8 GB, dock suger filmerna en hel del minne så ett 512 minne ger ca 7 min på högsta kvalite, 13 min för näst bästa etc. dessa filmer har jag inte kört bästa upplösningen på (640*480). youtube drar ju ner upplösningen en del också.

fätttttt:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

sitter här med svullet knä,...men fan va sugen jag e på att ut o mata:)

Mmm, haltar själv men visst fan är man sugen på att gasa igen:yoparty

det är en headcam från oregon scientific, finns att köpa på mediamarkt för drygt 1400. SD minne 256MB - 8 GB, dock suger filmerna en hel del minne så ett 512 minne ger ca 7 min på högsta kvalite, 13 min för näst bästa etc. dessa filmer har jag inte kört bästa upplösningen på (640*480). youtube drar ju ner upplösningen en del också.

Vilken upplösning är det här filmat på då?
va ju rätt sunkig kvallite som sagt....

så skall man ha en sån så blir de ett 8GB kort å högsta upplösning,
blir ju iaf drygt 3tim om ja inte räkna fel i mitt lilla huvud :cool:

Kan man tänka sig att de kommer 3-killar, som åkte ända från skåne till säve-depå för att köra Motard..:tummenupp :tummenupp ..
Grymt jobbat...:tummenupp Nu kommer ryktet att gå i skåne,,:yoparty :yoparty

Tjena, ja de var kul att komma upp o köra lite bana, var lite segt i bilen på vägen hem till skåne!!
Men vi kanske dyker upp fler gånger..
Ha de gutt

Jo men det är främst youtube som sunkar ner kvaliten. Kvittar om du lägger upp högkvalitetsvideo. Jag skall försöka lägga upp en hemsida eller ftp server så kan ni hämta dom i dess orginalform. Väntar på mina lösenord :(

Det jag filmat med är 640*480 med 30 fps. Helst hade man haft minst 60 fps och högre upplösning men men...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT