Supermotard Bandag

1. Häggen
2. Lilltryne
3. Who'sYourDaddy
4. Kolle
5. Sämsgård
6. Råååbertzon
7. Mojo (kan inte vara med):mad:
8. Kerttu + ev. två polare
9. kesokungen
10. Bauen
11. Jezus... kawa rider:yoparty

Jag sitter i gips... har lyckats göra sönder högerbenet så de blir ingen banökning på några veckor...:mad: Jag kommer eventuellt med och kollar.

jag har haft små funderingar på att anmäla mej till detta event innan och när hojen pajja gav jag upp totalt. men nya grejer till hojen är inhandlade och skall på imån och med lite övertalning från whosyourdaddy så har jag bestämt mej för att jag skall haka på om det är okej.

jag startade även en tråd i 125-delen i jakt på lite motstånd. är detta okej? vi blir ju rundningsmärken för er andra men det hoppas jag är okej...

kommer det vara bomstängt med tanke på anmälningar lr kommer man kunna anmäla sej senare? med tanke på att jag är lite sent ute:D

arrangören kan maila mig direkt till min mail om han har lust. t4pp3r@hotmail.com

mitt anmälningsmail skickas imorgon om meckresultaten är positiva.

// Linus

1. Häggen
2. Lilltryne
3. Who'sYourDaddy
4. Kolle
5. Sämsgård
6. Råååbertzon
7. Mojo (kan inte vara med)
9. kesokungen
10. Bauen
11. Jezus... kawa rider
12. Rasorblade

1. Häggen
2. Lilltryne
3. Who'sYourDaddy
4. Kolle
5. Sämsgård
6. Råååbertzon
9. kesokungen
10. Bauen
11. Jezus... kawa rider
12. Rasorblade
13. t4pp3r :yoparty

1. Häggen
2. Lilltryne
3. Who'sYourDaddy
4. Kolle
5. Sämsgård
6. Råååbertzon
9. kesokungen
10. Bauen
11. Jezus... kawa rider
12. Rasorblade
13. t4pp3r
14. Smack

Två Frågor:
1.Hur mycket soppa går det åt ungefär?
2.Nån som vet nått bra ställe att byta däck på om man kommer med hela hojen?
:yoparty

1. Häggen
2. Lilltryne
3. Who'sYourDaddy
4. Kolle
5. Sämsgård
6. Råååbertzon
9. kesokungen
10. Bauen
11. Jezus... kawa rider
12. Rasorblade
13. t4pp3r
14. Smack
Två Frågor:

i kesos garage!

nån som har lust att transportera en extra dunk åt mej? lite jobbit att ta de på hojen...

va behöver man ha med sej mer?

Många ombyten är ju bra då det är fett varmt därute, mycket vatten m.m.
Sen är det dåligt med folk som anmält sig till spritfesten efteråt med, se annan tråd...:mad:

1. Häggen
2. Lilltryne
3. Who'sYourDaddy
4. Kolle
5. Sämsgård
6. Råååbertzon
9. kesokungen
10. Bauen
11. Jezus... kawa rider
12. Rasorblade
13. t4pp3r
14. Smack

Två Frågor:

Ca 15-20 lit.
Vi kan lägga om däcken om du tar av dem från hojen, det gör vi på plats på Säve.
//Thomas

Många ombyten är ju bra då det är fett varmt därute, mycket vatten m.m.
Sen är det dåligt med folk som anmält sig till spritfesten efteråt med, se annan tråd...:mad:

vem vill hänga med massa gamla gubbar ut på krogen när man är ensam hemma...?:tuttar

btw. smhi säger regn på lördag jue:gnissla

Edit: det kommer väl gå att fylla på vatten där?

vem vill hänga med massa gamla gubbar ut på krogen när man är ensam hemma...?:tuttar

btw. smhi säger regn på lördag jue:gnissla

Edit: det kommer väl gå att fylla på vatten där?

Fylla vatten där kan du nog räkna bort,. de va nära att du fick dig en konkurent på lörda jag skulle kört med crf 250 den går ju ungefär som en 2-t 125,a::tungan . men våran husaguru löste mitt motorproblem:tummenupp

Fylla vatten där kan du nog räkna bort,. de va nära att du fick dig en konkurent på lörda jag skulle kört med crf 250 den går ju ungefär som en 2-t 125,a::tungan . men våran husaguru löste mitt motorproblem:tummenupp

fan fan fan fan fan.:huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

vart bor du? ska hälla grus i din cylinder:D

men fan va jobbit. man kommer ju behöva ha släpkärra med sej enbart för allt man behöver ha med sej.

kan inte nån av snubbarna som har släp/skåpbil med sej fylla en stor dunk med vatten och ta med sej?

vet inte hur mkt soppa jag kommer behöva... drar min mer, mindre lr likvärdigt som era hojar som kommer needa 10-20 liter?

får nog bli full tank + 10 litersdunk för min del. men sen vatten och skit oxå.... man får ju skaffa packboxar på hojen vaffan:D

men fan va jobbit. man kommer ju behöva ha släpkärra med sej enbart för allt man behöver ha med sej.

kan inte nån av snubbarna som har släp/skåpbil med sej fylla en stor dunk med vatten och ta med sej?

Min sambo kommer o köra bil med mina verktyg o min bensindunk dit på morgonen och sen kommer han tebax o hämtar dem när dagen är slut. Om nån vill ha med en dunk eller någe annat extra så kan ni titta förbi gamlestan o droppa av grejerna där. Kan va ide o slå mig en pling på mobilen om ni vill lämna saker, för sh är ju praktiskt taget omöjligt o läsa på kvällarna....Seeeeegt.

-Karin, 0736-841532

Min sambo kommer o köra bil med mina verktyg o min bensindunk dit på morgonen och sen kommer han tebax o hämtar dem när dagen är slut. Om nån vill ha med en dunk eller någe annat extra så kan ni titta förbi gamlestan o droppa av grejerna där. Kan va ide o slå mig en pling på mobilen om ni vill lämna saker, för sh är ju praktiskt taget omöjligt o läsa på kvällarna....Seeeeegt.

-Karin, 0736-841532

tack för erbjudandet men jag måste ändå åka dit med dunken på hojen.

tror inte det skall vara några problem. tankar fullt och stoppar ner lite skit i en väska. har kört tungt på ryggen förut...

I morgon.

Hej.

Ni tappra 18st som har anmält er och betalat, kommer att få fint väder imorgon.( SMHI visar Norr GBG sol)
Är det någon som behöver däck så kommer vi att ha med oss.

Tänk på att de som förra gången skrotade sina vxl pedaler, tag med omb kitt.

Kom i tid imorgon.

//Thomas

Hej.

Ni tappra 18st som har anmält er och betalat, kommer att få fint väder imorgon.( SMHI visar Norr GBG sol)
Är det någon som behöver däck så kommer vi att ha med oss.

Tänk på att de som förra gången skrotade sina vxl pedaler, tag med omb kitt.

Kom i tid imorgon.

//Thomas

Hej.
Jag undrar om det är öppet för allämnheten att komma och kolla eller är området bara öppet för dem betalande som skall köra?
Och om man är välkommen att kolla, var i Säve är detta då isf, är det Säve Depå, eller?

Tack på förhand.

//Kristoffer

Hej.
Jag undrar om det är öppet för allämnheten att komma och kolla eller är området bara öppet för dem betalande som skall köra?
Och om man är välkommen att kolla, var i Säve är detta då isf, är det Säve Depå, eller?

Tack på förhand.

//Kristoffer

Tror att du kan få följa med in men får då vara där 07 50 fast jag lovar inget, det får Thomas sköta. Men inpassering sker enbart med ledarna för spektaklet

Tror att du kan få följa med in men får då vara där 07 50 fast jag lovar inget, det får Thomas sköta. Men inpassering sker enbart med ledarna för spektaklet

Ofan, det var så tidigt man var tvungen att vara där om man ville agera publik:D
Då hoppar jag det nog, tyvärr, hade varit kul att se. Men du skall ha tack för svaret iaf:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT