Supermoppe på fredagsbus

Blev bilkillarna snopna eller?

Synd att man såld motarden, är jäkligt skojigt.

Haha! :D

Surt och ha en bil för 400 lök och bli i från körd av en DT! :yoparty :D

Funkar inte att ta "spara som" :huvet Jag som ville se den NUU! Efter att ha sett dig på rörken vill väldigt gärna se filmen :yoparty

:mad: Jag vill me´se fixa länken snälla :Bugar

Har lagt upp filmen på youtube också. Sitter på jobbet och vår kan inte komma in där härifrån(spärrat). Men sök på "skarrstedt" eller "cykelmannen goes wild" och du borde få fram filmen!

Lägg gärna upp länken här sen! :tummenupp

Har lagt upp filmen på youtube också. Sitter på jobbet och vår kan inte komma in där härifrån(spärrat). Men sök på "skarrstedt" eller "cykelmannen goes wild" och du borde få fram filmen!

Lägg gärna upp länken här sen! :tummenupp

OK... Länken redan upplagd :tummenupp

Ang spärren på jobbet! Installera Firefox på ett usb minne och surfa därifrån!:tummenupp

Edit: Såg klippet nu :hihi jävla Bilfånar :pannkyss

Last edited:
Blev bilkillarna snopna eller?

Synd att man såld motarden, är jäkligt skojigt.
Bana är grymt skoj men gata har också sin charm... går aldrig att komma ifrån! :mattias

Fan va najs! :yoparty :tummenupp Jag vill också kunna göra sånna stoppies och ringar!

Ärligt skrivet så var det första dagen någonsinn jag ens provat att bränna däck (snål som man är). Har ett gammalt slitet race-däck som var mer slitet på ena sidan, gick därför inte att åka på slangen eftersom hojen drog åt det hållet däcket var slitet. Så det blev till att burna en massa ringar åt andra hållet för att kompensera. Så nu går det att åka på slangen igen. :yoparty

fin fin film. Vad sa bilfånarna?
Sträckan var på 201 m. Åkte igentligen först mot supran. Han ville ha flygande start av nån anledning. :confused: :hihi Det syns på filmen att han tjuvstartar rätt duktigt. Hojen accade iaf. snabbare i början men han kom i fatt i slutet. Vi gick i mål ganska exakt samtidigt. Efteråt så tyckte han att han kom lite före men det får stå för honom. :) Evon däremot ville ha stillastående start och det blev ju mkt. mer spännande iom. att dom är kända för att vara startsnabba (med rätt förare bakom ratten) samt att det krävs lite startteknik. Fick höra att den var trimmad men vet inte om det stämmer. Han åkte ifrån precis i början (mer startsnabb), sen kom jag om (effekt/vikt) och sist åkte han om (effekt/luftmotstånd) och kom några m före i slutet.

Last edited:
Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...