DallasDahlin
Ny medlem
Hallu! Har haft planer på ett Supermono bygge ett längre tag. Planen är att modifiera min Aprilia med en Cr500!
Jag vill göra den till en riktig Killer
!!.. hah..
Öhlinare fram och bak, pvm fälgar och dubbla skivor fram men passande bromsar brembo,ISR
, och sisst men inte minst en riktigt vässad cr500 motor
Mitt första problem är Kedjan! Rs125 har kedjan på höger! Och inget hål i svingen på vänster
, men det har däremot Rs250!
så första frågan lyder: kan jag få i motorn i min ram, eller är den alldeles för stor?
Andra frågaaan: passar rs250 svingen i rs125 ramen?Och jag skulle gärna vilja ha ett lite fetare däck där bak också!
Jag jobbar på en mekaniskverkstad å ha tillgång till alla maskiner man kan tänkas behöva…..
Skriv vad ni tycker å tänker!
PS. Bilder kommer
DS. haha
Jag vill göra den till en riktig Killer
Öhlinare fram och bak, pvm fälgar och dubbla skivor fram men passande bromsar brembo,ISR
Mitt första problem är Kedjan! Rs125 har kedjan på höger! Och inget hål i svingen på vänster
, men det har däremot Rs250!så första frågan lyder: kan jag få i motorn i min ram, eller är den alldeles för stor?
Andra frågaaan: passar rs250 svingen i rs125 ramen?Och jag skulle gärna vilja ha ett lite fetare däck där bak också!
Jag jobbar på en mekaniskverkstad å ha tillgång till alla maskiner man kan tänkas behöva…..
Skriv vad ni tycker å tänker!
PS. Bilder kommer
som ligger högst på listan.