Superkass service på Mcdäckonline

Ok, då stämmer det bättre, blir ju helt annat resultat då. PB placerade Pirelli 1:a, Metzeler 2:a och Michelin 3:a, inte helt olikt Bike alltså.

Nu har det äntligen ordnat sig efter mycket om och men, efter att ha kontaktat huvudkontoret i Tyskland blev det lite fart på dom, så nu är ett däck på väg iallafall, får hoppas det kommer fram i tid bara.

/Martin

Har precis fått mitt däck efter att ha väntat en månad. Hade jag inte själv lagt massa tid på att spåra försändelsen hade jag fortfarande varit utan.
Det är i princip omöjligt att ringa till firman i Sverige, överbelastat eller upptaget. Med lite tur svarar dom på e-post men utan nåt användbart innehåll.

/Vitas

mcdäckonline

Beställde ett bakdäck för 3 veckor sen.Fick mail om att mitt däck skulle levereras den 25/4 men jag har inte fått något än.Har mailat dem 3 ggr men inget svar,har ringt säkert 100ggr,upptaget eller telefonsvarare.
Det är väl bara att inse att man har blivit duktigt blåst. :mad: :mad: :finger

Första och sista gången.

Äntligen

Igår damp det ner en lapp i lådan,"du har paket att hämta på posten".Fan va lycklig man kan bli,det tog ju BARA fem veckor och olidligt med mail.Det blev lite fart på dem när jag ringde till Tyskland.

Summa sumarum:Prova nåt annat ställe :6surkart

Full Rulle skrev:
Igår damp det ner en lapp i lådan,"du har paket att hämta på posten".Fan va lycklig man kan bli,det tog ju BARA fem veckor och olidligt med mail.Det blev lite fart på dem när jag ringde till Tyskland.

Summa sumarum:Prova nåt annat ställe :6surkart
Man får den service man betalar för! Bara att inse :7peta

Funkade skitbra för mig... 7 arbetsdagar tog det. Exakt enligt deras orderbekräftelse.
1796 :- levererat och klart för ett Pilot Power bakdäck

Jag beställde däck 9 juli och paketet kom till örebro och slarvades bort av posten:huvet . MCDäckonline skickade då ett nytt däck som skulle komma igår 26 Juli... Men det har ingen sett röken av sedan den 23 Juli :huvet då det kom till posten i Örebro... :huvet Vad är det för jävla skit otur man råkar utför hela tiden... :huvet Nu vet jag inte vad som händer men jag har i alla fall beställt ett däck hos lokala mc handlaren i stan så man vet att man får däck nån gång. :confused:

Men stor grattis till postmannen i örebro som kör omkring med ett sprillans roadtec z6 och dessutom har ytterligare ett att lägga på när det första är slut...:mad:

Jag beställde däck 9 juli och paketet kom till örebro och slarvades bort av posten

MCDäckonline skickade då ett nytt däck som skulle komma igår 26 Juli... Men det har ingen sett röken av sedan den 23 Juli

åter dom däck till lunch på posten i Örebro :va

ring upp en chef på posten i Örebro och fråga, en gång må vara hänt men 2 på raken:näsblod

Jag beställde 2 däck i maj utan strul,hade däcken inomen vecka.
Kanske hade tur?

Tycker att MCdäckonline är bra att ha med att göra, har beställt flertalet däck genom dom.
Har dock aldrig betalat i förskott, ta på faktura så har du 7dar på dig att betala from att du hämtar däcken på posten.
Har då funkat kanon för mig iaf.

Jag har handlat v mc-däckonline 2ggr utan några problem, betalade förskot båda gångerna med. Lite trist att det gått så , hoppas du får däck eller stålar

Har aldrig haft några problem med MCdäckonline, och jag har beställt ett flertal gånger från dem. Det har som mest tagit fem dagar att få beställningen, och rekordet är 30 timmar från beställning till däcket i handen.

Eftersom det aldrig har strulat har jag dock aldrig försökt prata med dem, så supporten kan jag inte uttala mig om.

Pilot power...

Köp mina istället....

180bak och 120 fram.

Michelin pilot power. sprillans nya

finns i örebro

2300:-

Inget strul....:tummenupp

kolla in www.bike4s.se ett par svenska killar som har det i borås mkt bra priser.
Ringde på fredag fick däcket på måndag

mcdäckonline

Jag beställde ett bakdäck "180' MPP2CT" i onsdags och jag fick däcket idag morse!

kan inte klaga på det precis....

syn för er som fått lida iaf.

//RE Cel

Alltså är det verkligen nån mening med attt verkligen handla hos däckonline, jag menar tjänar man verkligen några pengar på att handla där ?

Jag bytte bak nu, och gick in till min lokala handlare, Pederséns däck i Stenkullen/Lerum utanför Göteborg, som normalt inte lagerhåller mc-däck och fick betala 1840 kr inkl montering och moms för nedan stående däck...

Michelin PILOT ROAD 2 REAR 160/60 ZR17 TL 69W M/C.

Däckonline ville ha 1674,40 kr inkl moms & frakt, sen tillkommer ju montering och ev. balansering hos din lokala gummifirma ca 200 kr, och vad har man tjänat då?

Självklart finns det såklart tillfällen då Däckonline har kanonpriser de med men orkar man verkligen jaga ett par hundringar hos dom?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon