Superdupermoderatorn?

En klar förlust, men nog inget som gjorts förhastat.

Fan, varför får man dåligt samvete:va

Tack för fina ord folks, jag kände att jag behövde lite semester från SH och dessutom tar moderatorjobbet en väldig massa tid som man egentligen inte har när man har ett jobb att sköta.
Trots detta så gillar jag medlemmarna och den sköna nivån på forumet, även om det kan bli lite vasst ibland när man måste smälla folk på fingrarna.

Slut med det nu, nån annan för sköta det medans jag spammar ner forat så gott jag kan.

Tack för fina ord folks, jag kände att jag behövde lite semester från SH och dessutom tar moderatorjobbet en väldig massa tid som man egentligen inte har när man har ett jobb att sköta.
Trots detta så gillar jag medlemmarna och den sköna nivån på forumet, även om det kan bli lite vasst ibland när man måste smälla folk på fingrarna.

Slut med det nu, nån annan för sköta det medans jag spammar ner forat så gott jag kan.

Välcum bäck! :tummenupp

Vem har varit elak mot Sportbike? :mad:

Bra moderator, rolig, och genomsnäll människa (törs jag säga, efter alla trådar jag läst där han osjälviskt erbjudit sig att hjälpa till med allt möjligt).

Synd för forumet, att han slutat.

Fattar varför. Tråkigt.... Men nu får han allt bli skyldig mig 2 koppar kaffe.........:hej

Back