Superduke!

Grattis till super duken den var inte bara snygg den lät gott också. :klappar

mycket nöje önskar lc4 an till lc8 an.

Satan, gick du bara å köpte den hojen sådär :Bugar !!! Riktigt elak är den...grattis till köpet :tummenupp Meddela gärna om du kör i Göteborg-väster nån dag så man kan se å lyssna.

Appråpå svart och orange. Såg en lirare i stan som också köpt den svarte men dragit på en orange 1 cm tjock remsa på var sida om var fälg. Blev grymt som fan!

Mycket nöje,

FÖRGÖRAREN :yoparty

Grattis till en grym hoj. Blir de dubbla Akra nu elle?Hör av dig när du ska ut å dra i rullen.

Förgöraren skrev:
Satan, gick du bara å köpte den hojen sådär :Bugar !!! Riktigt elak är den...grattis till köpet :tummenupp Meddela gärna om du kör i Göteborg-väster nån dag så man kan se å lyssna.

Appråpå svart och orange. Såg en lirare i stan som också köpt den svarte men dragit på en orange 1 cm tjock remsa på var sida om var fälg. Blev grymt som fan!

Mycket nöje,

FÖRGÖRAREN :yoparty

Tack tack! Jag hör av mig om jag har vägarna förbi!

Snigel skrev:
Krattis till en grym hoj e farbrorn avis eller?
Tänk om min tjej kunde bräcka mig å köpa en zx10r el nåt inte för att hon ens kör hoj men endå fett e det iaf grattis :tomten

Klart fabbron är avis... :hihi

Mary skrev:
Jag gick in på Bike i förrgår och tänkte att nu ska jag provköra Superduken som jag har funderat på att göra hela sommaren.

Den va sååå jäkla skön så jag köpte den! Den är svart och jättefin och den låter helt underbart och det sitter acra på den och jag hämtade den idag!

:banana :hoppa :wiggle :kär
Får man fråga vad kalaset gick på.... går i köptankar nu.... blir en superduke eller gsxr 1000...

liljekvist skrev:
Får man fråga vad kalaset gick på.... går i köptankar nu.... blir en superduke eller gsxr 1000...

Jag bytte in min hoj och köpte demohojen de hade på bike, jag fick lägga 12.000 mindre i mellanskillnad på den. En ny kostar 113.900+acra för sådär 10.000.

Jag vill också ha en SuperDuke :(

Kan bara säga grattis!! (jag är mycket avundsjuk)

Hur svårt ska det vara o få provköra en SuperDuke, hade varken på SB eller Bike :( Fick dock prova 950SM som va en riktigt trevlig upplevelse, killen på bike sa att Duken är "trevligare". Man har väl bestämt sig mer eller mindre men vill ju gärna pröva först.

Varför i hel*ete blir jag så jävla sugen på en Superduke för? :va

har ju nyss köpt en ny hoj men ändå väcker den ha-begär!!! :huvet

kanske byta in R1:an nästa säsong mot en Duke?

Grattis till hojen! Sketasnygg!!! :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...