Superduke VS Buell XB9S

Borde inte Speed triple vara med i matchen???
Ska själv handla ngn av dessa hojar (dock isf xb12s), Superduken eller Speed triple. För min del lutar det åt Speed triple :yoparty

Speed 3 (senaste generationen då) känns för mej som den naturliga konkurrenten till Superduke. Jag själv valde mellan dom 2 hojarna, men efter att ha provkört SD med Akra på KTM:s PowerTour eller vad det heter, våren -06, så var det kört för min del. Brydde mej inte ens om att provköra en Speed 3.

Rekommendationen är väl att prova det man är intresserad av och bilda sej en egen uppfattning, men det är det väl förhoppningsvis redan någon som har föreslagit.

Borde inte Speed triple vara med i matchen???
Ska själv handla ngn av dessa hojar (dock isf xb12s), Superduken eller Speed triple. För min del lutar det åt Speed triple :yoparty

Klart den är med i matchen! Sparkar stjärt med både duke och buell.:arsele Dock är det inte alls liknande karaktär i motorn och folk brukar tycka att den ser konstig eller ful ut i fronten men smaken är som baken! :D :arsele

Sen är duken lite lättare att slänga från hörn till hörn..tyvärr.:D :tungan :tungan

för mig är buell något man ser på fleminggatan med nån slags HA-grej in-etsad i motorkåpan och nån text om nåt tufft samtidigt som bågen är låst med dubbla lås.

Det finns ingen hoj som är mer HATA eller ÄLSKA än Buell.........

KTM är säkert en kanonhoj , men ge XB:n en chans .Du kanske är
lika konstig som vi lyckliga :3freak Buell ägare......

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT