Var i hela friden bor du i landet....det kom ju f*n 4 dm snö i fredags....
.....hmmmmtttereter mutter avundsjuk hmmmm....
Hehe bor på guld kusten (SKÅNE utanför helsingborg) hehhe

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Var i hela friden bor du i landet....det kom ju f*n 4 dm snö i fredags....
.....hmmmmtttereter mutter avundsjuk hmmmm....

Hur har det gått med bilder på greppen vi pratade om tidigare? Skulle vara intressant att se hur slutresultatet blev![]()
Är det den duken som såldes på kvd? Som du har?Jag har nån bild i mitt garage på kopplingsgreppet.
Är det den duken som såldes på kvd? Som du har?
Jag har nån bild i mitt garage på kopplingsgreppet.

Allo i kylan.
Vi har dragit igång en ny site www.KTMclubscandinavia.se
Vi tänkte försöka få igång ännu mer gemenskap än vi redan har
Välkommna in i värmen
/Freddan

En av klubbens mål är att fixa egna bankörningar till rimligt pris!
Kravet kommer att vara att du kör KTM och att du är medlem i klubben.
Det jag har kikat på är Sviestad en vardag nu i sommar.
Men då behöver jag ju veta hur många KTM piloter som kan och vill!
En enkel kalkyl är:
40 personer ca 650 kr
Dvs:
3 grupper med max 15 personer i varje (=20 min/pass - lugn, medel och snabb)
Sviestad är i regel öppet 09:00 – 16:00 (ibland 17:00)
Det skulle ge minst 7 *20 min i körtid…
Finns det runt 40 bansugna KTM-piloter en vardag?!?
Vad tror ni?
//issi
En enkel kalkyl är:
40 personer ca 650 kr

Allo i kylan.
Vi har dragit igång en ny site www.KTMclubscandinavia.se
Vi tänkte försöka få igång ännu mer gemenskap än vi redan har
Välkommna in i värmen
/Freddan
Här är en sugen i alla fall. Kan troligtvis få med mig någon mer KTM-åkande kompis (även om de bara kör med halv motor).
Skulle ni bara bli 39st så hänger jag gärna på![]()

Du är välkommen så länge du kör KTM!
En god anledning till att byta upp sig kanske??
//issi

Farbror Henrik ska ju köra 690 cupen tycker jag![]()

Det blir det 1000 i år igen
BTW, du har inte glömt din skylthållare? Den ligger kvar nere i garaget.
En av klubbens mål är att fixa egna bankörningar till rimligt pris!
Kravet kommer att vara att du kör KTM och att du är medlem i klubben.
Det jag har kikat på är Sviestad en vardag nu i sommar.
Men då behöver jag ju veta hur många KTM piloter som kan och vill!
En enkel kalkyl är:
40 personer ca 650 kr
Dvs:
3 grupper med max 15 personer i varje (=20 min/pass - lugn, medel och snabb)
Sviestad är i regel öppet 09:00 – 16:00 (ibland 17:00)
Det skulle ge minst 7 *20 min i körtid…
Finns det runt 40 bansugna KTM-piloter en vardag?!?
Vad tror ni?
//issi
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |