Ringde och kollade med Bike Trollhättan idag och de offererade 2500-3000kr, inklusive 25% vinterrabatt.
Det var dyrt. Lelles tog 2200:- för min 750mila inkl. alla vätskor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ringde och kollade med Bike Trollhättan idag och de offererade 2500-3000kr, inklusive 25% vinterrabatt.
Det var dyrt. Lelles tog 2200:- för min 750mila inkl. alla vätskor.
Har en 05:a INGA konstigheter, finnishen är väldigt hög på hela hojen...PS. min är till salu.
Det kommer snart en liten överaskning om bankörning för ktm-ägare![]()
Det kommer snart en liten överaskning om bankörning för ktm-ägare![]()

Idag blev det klart: Alla som kör KTM med oss på våra bandagar 18-19 maj på
Gelleråsen 2009 kommer att få ett hemligt paket, värde 500:- anmälan sker på våran sida (bokningen öppnar inom kort) Vi kommer också att arrangera en eller två dagars bankörning på svista i augusti bara för KTM-ägare vi återkommer med datum om denna dag. I depån finns KTM Skandinavien och Norges Största KTM Åf Spinning Wheel![]()
Nån med runda Akra-burkarna som har lust att mäta höjden samt bredden på loggan? Mina ligger nerpackade långt långt in i förrådet tyvärr, men behöver måtten. Tack på förhand!
Med "Runda Akra-burkarna" menar du samma som du har på bilderna på DM-Foto? I sådana fall mäter jag lite senare i kväll.
Fredrik
Då måste man ju vara på åsen 18-19. Är det fler här i från som ska med och åka?

Precis, Racing istället för EVO (kanske är samma loggor?!). Vore succé om du skulle kunna mäta dina! Behöver inte vara på millimetern, bara så man har cm-måtten iaf.
Planerna är en PCIII eftersom det är så svårt att hitta nån som kan tuneboy i krokarna till Jönköping. Vidare ska jag ha HP eller Graves slipon i kolfiber som ska kapas till lagom längd för R:en. En öppnare luftburk ska införskaffas, men där tar jag tacksamt emot tips![]()
Min gamla Super Duke ökade Ca 12 Hk med acra och mappning bara.
151 mm * 44 mm är dekalen på mina ljuddämpare
Fredriik
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |