Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ska leka resegudie till pojkarna & flickorna i Streetfighters Stockholm på Söndag. Blir en långsväng upp över Sala och vidare. Nån som är sugen på att hänga med?
SFS samåkning
//H
*EDIT* Tuvängen nu till helgen också. Samling OK Västberga kl 07:00?
Som tidigare överenskommet kommer här lite FETA bilder på greven.
Creds för foton går till Looped här på sporthoj.
![]()
![]()
samt det självklara poserkortet![]()
![]()
![]()
Som tidigare överenskommet kommer här lite FETA bilder på greven.
Creds för foton går till Looped här på sporthoj.
![]()
![]()
samt det självklara poserkortet![]()
![]()
![]()

Körde detta rejset för några veckor sedan. Hojen betydligt snabbare upp till 200 men sedan var det inte lika kul... Över 200 hade bilen betydligt mycket mer att hämta. Testade även 0-200 C63 mot En B-king och B-kingen gick utav helvete. Den verkar vara betydligt snabbare än SD. Fast den kan omöjligtvis vara lika kul.
Mycket vackert, det där är konst dettufft med orange fjäder! Ett par nya rör så är det fulländat!
![]()
Riktigt snyggt!![]()

Snyggt! Den enda hojen som väcker mer ha-begär en den jag har är just en VIT Superduke. Den är så läcker ju!!!! Kanske ska fundera på ett vitt plastkitt till min i stället...![]()
Ja plasten är billig om man vill byta färg, skitbra istället för dyrt glasfiber med lack och bös![]()
hehe billig å billig..
6200 någonting för all plast.
vet inte om jag tycker de e billigt igentligen.
polarn fick ett komplett kåpsett till sin Kawa zx10 för 7500


Tja tänkte just beställa Till min R där men hmm fan ja tycker det verkar lite dyrt? det skulle bli £91.17 vad är det i svenska? 900:- nånting?
är inte det dyrt för 2 gummiklotsar ? elle är ja en snål kärring nu kanske?
![]()
, så jag vet att de funkar... Över och under motorpuckar bör man definitivt ha, men även på hjulaxlarna gör sitt till.|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |