frefeh
Två cylindrar är fler än en..
Barkarby kl: 18-21
Vilka kommer?
1. Hobbes aka Andreas
2. frefeh aka Freddan (om det inte bli minusgrader)
Vilka kommer?
1. Hobbes aka Andreas
2. frefeh aka Freddan (om det inte bli minusgrader)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det drar ihop sig till första trippen till bana -08, planering av transport?
Jag har tyvärr blivit dubbelbokad när det gäller snål-lån av bil så jag funderar på släp istället, ngn som har plats för min skrothög?
/A
Det drar ihop sig till första trippen till bana -08, planering av transport?
Jag har tyvärr blivit dubbelbokad när det gäller snål-lån av bil så jag funderar på släp istället, ngn som har plats för min skrothög?
/A
Har samma problem.
Jag har tyvärr inget drag på min bil heller :-(
Ett alternativ är att hyra ett släp eller en skåpbil som tar 2-3 hojar.
I värsta fall får man väl åka hoj ner Linköping....
/Magnus
Ner är ju aldrig problemet, hem är värre, ska man ladda hela dagen och sen köra "civilt" hem krävs det en jäkla massa kaffe.
Skönt att brotta av sig skinnet och dundra hem i bil.
Hur många tokholmare är vi som ska ner?
Barkarby kl: 18-21
Vilka kommer?
1. Hobbes aka Andreas
2. frefeh aka Freddan (om det inte bli minusgrader)
3. Nicke
4. Mooseman2 aka Lars
Number 2 skulle inte ha min plats i Sviestad den 18/5.
Är det någon här som vill ha den? Jag frågar här först. Hellre en Superduke på banan än en trisst R1a eller nåt dylikt.
Barkarby kl: 18-21
Vilka kommer?
1. Hobbes aka Andreas
2. frefeh aka Freddan (om det inte bli minusgrader)
3. Nicke
4. Magnus kommer ev. med bil![]()
QUOTE]
Är i princip emot alla sporthojjar som sådana, men igår körde jag RC8an i Uppsala. Ååååååååååhhh vilken galet ball hoj!! Habegäret är näst intill oemotståndligt. Tack å lov att försäkringen ligger på 45 papp/år![]()
Klart det blir.. 2kuggar mer i bak är nästan som du skulle ha 15t i fram.Blir det nån skillnad att sätta på 40?
Var nere på falkenberg idag och körde, lite ringrostig i början men efter ett tag började det gå lite fortare. När det sen är ca 2 minuter kvar på sista passet och jag är påväg in i sista böjen innan rakan, så blir jag omkörd på yttern ( ombromsad ) jag hinner se ett vitt ekipage i vänster ögonvrå som sedan viker in mitt framför mig och jag bromsar omkull mig självmed följden: krökt styre, krökta reglage (både hand och fot) lampkåpan är spräckt bägge kylarvingarna, flärparna som sitter under sadeln är skrapade, slip onet knäckt. krashpuckarna och kolfiberskyddet för motorkåporna skyddade motorn så det är ju iallafall något att vara glad över. Själv kom man undan med lite blåmärken, men ju mer jag tänker på det ju mer förbannad blir jag på den andre föraren
![]()
Så är det nån som har lite plastdetaljer till övers, jag behöver allt![]()
Var nere på falkenberg idag och körde, lite ringrostig i början men efter ett tag började det gå lite fortare. När det sen är ca 2 minuter kvar på sista passet och jag är påväg in i sista böjen innan rakan, så blir jag omkörd på yttern ( ombromsad ) jag hinner se ett vitt ekipage i vänster ögonvrå som sedan viker in mitt framför mig och jag bromsar omkull mig självmed följden: krökt styre, krökta reglage (både hand och fot) lampkåpan är spräckt bägge kylarvingarna, flärparna som sitter under sadeln är skrapade, slip onet knäckt. krashpuckarna och kolfiberskyddet för motorkåporna skyddade motorn så det är ju iallafall något att vara glad över. Själv kom man undan med lite blåmärken, men ju mer jag tänker på det ju mer förbannad blir jag på den andre föraren
![]()
Så är det nån som har lite plastdetaljer till övers, jag behöver allt![]()
Var nere på falkenberg idag och körde, lite ringrostig i början men efter ett tag började det gå lite fortare. När det sen är ca 2 minuter kvar på sista passet och jag är påväg in i sista böjen innan rakan, så blir jag omkörd på yttern ( ombromsad ) jag hinner se ett vitt ekipage i vänster ögonvrå som sedan viker in mitt framför mig och jag bromsar omkull mig självmed följden: krökt styre, krökta reglage (både hand och fot) lampkåpan är spräckt bägge kylarvingarna, flärparna som sitter under sadeln är skrapade, slip onet knäckt. krashpuckarna och kolfiberskyddet för motorkåporna skyddade motorn så det är ju iallafall något att vara glad över. Själv kom man undan med lite blåmärken, men ju mer jag tänker på det ju mer förbannad blir jag på den andre föraren
![]()
Så är det nån som har lite plastdetaljer till övers, jag behöver allt![]()
ujj. Tur att du är på fötterna iaf, finns inget värre än skador på älsklingen.
Fick du ens en ursäkt?
/A
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |