frefeh
Två cylindrar är fler än en..
Va ute en sväng igår kväll å huliganiserade
fan jag hade glömt bort hur skoj det var
fan jag hade glömt bort hur skoj det var
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Va ute en sväng igår kväll å huliganiserade![]()
fan jag hade glömt bort hur skoj det var![]()
135kr stNågon som vet vad priset är på KTM 07/08 blinkers?

135kr st![]()
Att superduken skulle vara instabil tycker jag inte riktigt stämmer![]()
Ialf med min ringa erfarenhet av banåka så tycker jag att ev nevositet försvinner om man ändrar fjädringen till sport inställningen![]()

Som total fjädrings novis (dom andra fixar det)
Kan du specificera lite mer vad du menar?
För någon elektronisk funktion finns där inte, så mycket vet jag iaf![]()
Testade RC8 idag, sjukt bra drag i den!! Vill ha den motorn i ett SD chassi, gillar inte att ligga och köra. Men den skapade mycket habegär.
Den måste ni testa.
Väntar på en 1190 SD![]()

Finns det nån återförsäljare av Graves-pipor i sverige? Alt. vart köpte du ifrån/tänkte köpa från?
Verkar bli soligt till helgen... ska vi spika nått ?
Rosenhill lör/sön ?![]()
Jag kanske brassar en sväng redan på fred...få se om jag kommer loss.
Jävligt åksugen nu![]()
http://www.sportscam.se/index.html ?någon som har tips om 480-520 linjers bulletcam

Hola boys!
Klart vi ska ha en fjadringsmeckardag. Jag ar upplard av sjalvaste Z.![]()
Ar det nagon som har ett garage vi kan vara i?
Jag ar hemma forst i maj.
For ovrigt sa rockar Karibien fett! Det blaser pung har, sa det blir mycket tid pa och ovanfor vattnet - Iiiihaaaa!!!![]()
Hola boys!
Klart vi ska ha en fjadringsmeckardag. Jag ar upplard av sjalvaste Z.![]()
Ar det nagon som har ett garage vi kan vara i?
Jag ar hemma forst i maj.
For ovrigt sa rockar Karibien fett! Det blaser pung har, sa det blir mycket tid pa och ovanfor vattnet - Iiiihaaaa!!!![]()
Hej!
Nybliven Superduke-ägare här! Hämtade hojjen igår kväll, en 05a som varit inne på service + garantiåtgärder hos Lelles. Känns hur bra som helst, grym hoj!!![]()
En liten fråga dock. Imorse körde jag 2,5 km för att sedan låta den gå på tomgång ca.1 min. Den blev väldigt varm. Tempmätaren (stapeln) blinkade och oljelampan började lysa. På lunchen tänkte jag fylla på vatten och se om det blir bättre. Vad kan det annars vara? Är detta ett vanligt problem?
MVH
Henke
Sixx skrev:Ditt lilla as jag är inte ett dugg avis! Vi kan nog vara på mitt jobb, där klämmer vi lätt in några hojar. Om ni nu orkar ta er till Tälje såklart..
Varmt välkommen!
Inte haft de problemen du beskriver på min. Visst går den upp en pinne eller två på displayen men aldrig så att den blir FÖR varm.
Hej!
Nybliven Superduke-ägare här! Hämtade hojjen igår kväll, en 05a som varit inne på service + garantiåtgärder hos Lelles. Känns hur bra som helst, grym hoj!!![]()
En liten fråga dock. Imorse körde jag 2,5 km för att sedan låta den gå på tomgång ca.1 min. Den blev väldigt varm. Tempmätaren (stapeln) blinkade och oljelampan började lysa. På lunchen tänkte jag fylla på vatten och se om det blir bättre. Vad kan det annars vara? Är detta ett vanligt problem?
MVH
Henke
Varmt välkommen!
Inte haft de problemen du beskriver på min. Visst går den upp en pinne eller två på displayen men aldrig så att den blir FÖR varm.
Tälje fungerar för mig. Annars har jag tillgång till ett nästan tomt 1000kvm garage i Saltsjöbaden om nån inte gillar Tälje?! Plats är nog sista bekymmret. Vad siktar vi på? Mitten på Maj eller?
Hoppas livet leker Nicke! *avis*![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |