Superduke-tråden

Vilka SDs är det som kommer på LMS 18/5 nu egentligen?

1. Hund (Johnnie)
2. Hobbes
3. Sixx
4. Ester (Trajja S3,men han kan också få vara med de tuffa killarna)

Nicke kommer (väl) inte då han fick förhinder, eller har du andrade planer igen? :)
I´ll be there..

1. Hund (Johnnie)
2. Hobbes
3. Sixx
4. Ester (Trajja S3
5. Mooseman2 (950 SM)

Då ser vi ut att bli några st härifrån i alla fall, kul! :tummenupp

Hobbes, planerar du att köra hojen ner eller ta den i bil?

Hur många blir vi från människobyn? Sixx, Hund, Mosseman och lilla jag? Kan ju vara skönt med en bil att köra hem vrakresterna i om man som jag brukar tar enduroslingan på Sviestad.

Vi får bråka om det, jag har nog ett skåp med plast för 2 cyklar att tillgå iaf.

/A

Hur många blir vi från människobyn? Sixx, Hund, Mosseman och lilla jag? Kan ju vara skönt med en bil att köra hem vrakresterna i om man som jag brukar tar enduroslingan på Sviestad.

Vi får bråka om det, jag har nog ett skåp med plast för 2 cyklar att tillgå iaf.

/A

Då styr du vatten, soppa och sånt åt mig som föroppningsvis fortfarande har en anledning att vara på plats redan på fredagen utan bil..

/A

Vi kör nog också ett skåp med två cyklar i, lutar åt det i alla fall.

Last edited:
Nu är det vår! (Sa dom iaf på TV) Detta innebär för min del att jag hämtar en sprallans Superduke R -07 på lördag :)

Svårt att beskriva hur lycklig jag är. Tog en halvförsäkring från bilspoertmc. Vågat kanske, men med puckar borde jag klara en skrapning hyfsat billigt. (Ska givetvis försöka undvika detta) Måste bli ett par bandagar i år, men de verkar populära och ibland fullbokade. Hur är stategin upplagd på Sviestad? Har dom öppet för gathojar vissa dagar varje månad eller endast då SMC håller i det?

Nu är det vår! (Sa dom iaf på TV) Detta innebär för min del att jag hämtar en sprallans Superduke R -07 på lördag :)

Svårt att beskriva hur lycklig jag är. Tog en halvförsäkring från bilspoertmc. Vågat kanske, men med puckar borde jag klara en skrapning hyfsat billigt. (Ska givetvis försöka undvika detta) Måste bli ett par bandagar i år, men de verkar populära och ibland fullbokade. Hur är stategin upplagd på Sviestad? Har dom öppet för gathojar vissa dagar varje månad eller endast då SMC håller i det?

Grattis grattis & välkommen i klubben. Du kommer inte ångra dig! :tummenupp

tjena. jag blev en lycklig ägare till en superduke i lördags. ute och brände i måndags. det finns inga ord hur kul den här hojen é.....

Letar redan efter ett vettigt avgassystem (slipon). Har läst goda recensioner om acro hexagonal, men jag föredrar ett "liggande" system, gärna i kolfiber.

Nån som har några tips?

Last edited:
Back