Superduke-tråden

En får se hur det blir.

Är lite nyfiken på den otroligt vida och ovissa frågan gällande försäkring dock. Kollade för skojskull min gamla R750 från 00 och den skulle i dagsläget vara tokmycket dyrare än när jag väl hade den för några år sedan.

Risken är ju då att en SuperDuke köstar rejält med deg!

Vad betalar ni? Mellan tumme-pekfinger - för att få en liten sight?!

Angående försäkringspremien så har jag skrivit det förr, länkar dit istället:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3238406&postcount=27

Den här tråden börjar för övrigt bli så lång nu, att jag kanske skulle editera första inlägget med lite nyttiga länkar och genvägar in i tråden samt till andra matnyttiga trådar/forum/whatever. Vad sägs om det? Det skulle ju kunna spara en och annan upprepning och göra allt lite mer överskådligt för oss alla.

Angående försäkringspremien så har jag skrivit det förr, länkar dit istället:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3238406&postcount=27
Ska kolla din länk! Tack!

Gjorde själv en snabbkoll på en SuperDuke R hos Bilsport/MC, skulle kosta 25kkr för hel/hel. 15kkr för halv/hel! Woho!

24år, kk i 5 år, Göteborg. :gnissla

Den här tråden börjar för övrigt bli så lång nu, att jag kanske skulle editera första inlägget med lite nyttiga länkar och genvägar in i tråden samt till andra matnyttiga trådar/forum/whatever. Vad sägs om det? Det skulle ju kunna spara en och annan upprepning och göra allt lite mer överskådligt för oss alla.
Vore kanon!

:tummenupp

Bra idé där!
:tummenupp

Ska kolla din länk! Tack!

Gjorde själv en snabbkoll på en SuperDuke R hos Bilsport/MC, skulle kosta 25kkr för hel/hel. 15kkr för halv/hel! Woho!

24år, kk i 5 år, Göteborg. :gnissla

Jag behöver bara betala 8800 hel/hel för en SuperDuke R -08
4500 Halv/hel
21år, kk 5 år, bor på landet:P

jag ska ha en :):tuttar :tuttar

Saxat från engelska Ktm, man blir lite sugen på att skaffa en enkelsitts.
Undrar om det går att köpa en sån :confused:
Nån som vet mer?

30.10.2007
990 Super Duke Battle Replica
To celebrate the great success of the 990 Super Duke Battle, KTM is delighted to announce the release of a limited edition 990 Super Duke based on the 2006 model year race bikes used in the series.

The specification includes a single seat unit, carbon headlight mask and Akrapovic silencers. These bikes are available now. With a suggested retail price of £7,495 and less than 50 being brought into the UK, these bikes are sure to fly out of the showroom

Bifogat

• battle.jpg
    battle.jpg
    29.4 KB · Visningar: 106
Last edited:
Snyggt jobbat! Dock tycker jag inte vi ska tillåta att de lyckliga typerna som får en RC8 ska vara välkommna, man blir bara fattig om de ska komma och skriva om hur bra den är :D

Du kan ha rätt, men något ska man ju använda alla pengarna till... :yoparty

Sanslöst! Hur i h-vete kan det skilja så mycket? Visst, Göteborg är "storstad", men ändå.

:mad:

Edit: Grattis.

-06a och inte R
Sthlm
26 år
Kille
KK 5 år
Skade-/prickfri (mirakel sker)

Under 10´ hel/hel
3 600 halv/hel

Du har fått fel siffror från BS&MC

Check again.. De enda jag hört som fått såna siffror är de som inte haft lappen i 5 år.. eller inte är fyllda 24... Tänk på att det är en specialförsäkring. Den heter tom 24+ om jag minns rätt!

Hmmm...okay då.
Hittade en fin bild från förra semestern.
manthong33ms.jpg

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...