http://www.arlandastad.se/press/bildbank/test_track_3d_illustration_wr.jpg

Ska visst gå att åka där redan i höst med smc

Ska visst gå att åka där redan i höst med smc
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

http://www.arlandastad.se/press/bildbank/test_track_3d_illustration_wr.jpg![]()
![]()
Ska visst gå att åka där redan i höst med smc![]()

http://www.arlandastad.se/press/bildbank/test_track_3d_illustration_wr.jpg![]()
![]()
Ska visst gå att åka där redan i höst med smc![]()
WOW! Varför har man inte hört talas om detta?


Hoppas de rensar lite träd innan de öppnar för rejsing. Annars kan det bli spännande i avåkningszonerna...![]()

Mitt bakdäck är helt slut nu och jag har ett nytt på ingående. Har "tillomed" fixat ett depåstöd så jag kan få av eländet själv.
Nu har jag lite dåligt med verktyg hemma så jag ska låna lite av farsan, många mil bort. Dock vill jag inte komma tillbaka och ha glömt nåt!
Lite hjälp tack, vad behövs & i vilken storlek. Ska göra en lista som jag förhoppningsvis inte glömmer...![]()
Bor själv i lgh o saknar det mesta vad verktyg heter, men med satsen som följer med hojen får du bort hjulet utan problem!
Tro fan man kan skruva isär hela hojen med den satsen, hittils har jag inte behövt nått annat än den iaf![]()

http://www.arlandastad.se/press/bildbank/test_track_3d_illustration_wr.jpg![]()
![]()
Ska visst gå att åka där redan i höst med smc![]()

Lite filmtajm från Tuvängen i lördags .
[YOUTUBE-ID]Z8INIY2oDyw[/YOUTUBE-ID]
Tyckte inte det behövs nån Hårdrocksmusik till när det finns musik från Lc8
Annars va det varm men riktigt skoj som vanligt på Tuvvis , räknade till 4st Sd![]()
Vilken storlek behöver jag på nyckeln för att få loss hjulet? Hojjen är hemma, jag är borta och kan inte kolla det.
Tillern är såld & i Fredags hämtade jag ut en "sprillans" SD -08.
Sprillans & sprillans de e ju en 08:a men den är aldrig tidigare varken körd eller startad så för mig e den sprillans & den måste ju tom, köras in.
Kan bara konstatera att SD:n är sjukt rolig & att min gamla TL1000R är en riktig pråm i jämförelse.
Ha det gott
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |