Nickeluring
Lurig som få...
Vi som bor i närheten borde ta en slingerbults lek runda nån vacker dag![]()
Guld! Jag är på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi som bor i närheten borde ta en slingerbults lek runda nån vacker dag![]()
Hehe ingen fara jag är rätt rostig självLåter intressantmen ni får väl stanna då och då och vänta in mig då
![]()
Hehe ingen fara jag är rätt rostig själv![]()
Kul ialf om vi kunde brassa lite i hop då och då när vi är en del som ändå bor rätt nära varanndra .
Vi bestämmer en dag som vi möts upp på tex Rosenhill och kör runt och har kul![]()
Vi får spika nått i nästa vecka ?
Mvh
Jag och min kamrat kommer gärna och blir frånåkta.
/A
Annars kan vi ju turas om att bli frånåkta.![]()
Hämtade min där i onsdags... Du kommer INTE att ångra dig !![]()
Ska oxå köpa en sån när jag blir gammal![]()
Men de lät faktiskt ganska gott med Akra piporna.
Hämtade min SDR idag!!!! Saaaaataaan vilken maskin. Känns väldigt olik den gamla jag hade. Hoppas fan de blir gott väder imorrn.....
Hämtade min SDR idag!!!! Saaaaataaan vilken maskin. Känns väldigt olik den gamla jag hade. Hoppas fan de blir gott väder imorrn.....
gratulerar! gahhhhhhhhhhhhh va avis man blir, är nyfiken på hur den ser ut förutom de dåliga bilderna man sett på nätet.
kan du så lägg gärna upp nån bild sen.
vad känns olikt från din andra?
Gratulerar!![]()
Du måste komma med en recension imorgon.![]()
Thanx bro! Jag hann bara åka 5 mil idag sen börja de pissregna....Den ser jäkligt sjyrre ut men jag måste säga att hemorojden som plåten ska sitta på ser för jävlig ut. Sabbar looken på hela hojen. Ang skillnad från den vanliga (år -05) så känns den smidigare & följsammare på nåt sätt. Styrdämparen va riktigt go. Hojen känns..... VÄLDIGT racing!
Motorn är snällare i gången & effektkurvan känns helt olik den gamla. Bilder kommer säkert imorgon!!!!
Tackeletackar! Det lovar jag!

Hämtade min SDR idag!!!! Saaaaataaan vilken maskin. Känns väldigt olik den gamla jag hade. Hoppas fan de blir gott väder imorrn.....


Gaaaaaaahhh!!!!!! Den är verkligen hur grym som helst den här maskinen... Allt är bättre än den vanliga Superduken förrutom sadeln. Den är stenhård.... Men de skiter ja i!![]()
Lite bilder som utlovat kommer här.![]()
wowden är skitsnygg!!!
![]()
![]()
![]()
flärpen bak måste bort ögonaböj![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |