Supercross pa Texas Stadium, Dallas

Emutt

.
Gick med
13 Nov 2005
Hoj
GSXR-1000 K7
Var pa Supercross i Lordags har pa Texas Stadium i Dallas. Skon stamning och bra Race. Skaffade mig biljett till alla Practice och Race samt ett Pit Pass.
Det var ett javligt spannande finalrace dar bade Carmichael och Stewart kraschade. Stewart lyckades ta sig upp pa andra plats men Chad Reed vann.
Aven kul att se knattarna i KTM Junior hoppa runt Supercrossbanan och gora sma no-footers nar de rejsar. Kan tyvarr inte fa in mina bilder i denna datorn men bilder och info finns pa www.twmx.com.
Trist syn pa hemvagen dock dar det var en R1a och en harley som kort ihop pa highwayen. Kan bara hoppas att det gick bra for dem men man vet ju hur mycket skydd de brukar ha pa sig over here. T-shirt, jeans och gympadojjer racker ju inte langt i en san small. Som sagt hoppas att de ar ok.

Men vill i alla fall tipsa om att ga pa supercross om ni ar i staterna. Harlig stamning och bra show!

Haa det!

Emutt skrev:
2111943 Var pa Supercross i Lordags har pa Texas Stadium i Dallas. Skon stamning och bra Race. Skaffade mig biljett till alla Practice och Race samt ett Pit Pass.
Det var ett javligt spannande finalrace dar bade Carmichael och Stewart kraschade. Stewart lyckades ta sig upp pa andra plats men Chad Reed vann.
Aven kul att se knattarna i KTM Junior hoppa runt Supercrossbanan och gora sma no-footers nar de rejsar. Kan tyvarr inte fa in mina bilder i denna datorn men bilder och info finns pa www.twmx.com.
Trist syn pa hemvagen dock dar det var en R1a och en harley som kort ihop pa highwayen. Kan bara hoppas att det gick bra for dem men man vet ju hur mycket skydd de brukar ha pa sig over here. T-shirt, jeans och gympadojjer racker ju inte langt i en san small. Som sagt hoppas att de ar ok.

Men vill i alla fall tipsa om att ga pa supercross om ni ar i staterna. Harlig stamning och bra show!

Haa det!

Jag var oxå där och tittade, kom lite sent men såg iaf några kval heat och main event. Rikigt spännande i sista rejset men jävlar vilket liv från 20 hojar, tur att det iaf var 4-takt.

Är du kvar i Dallas trakten eller?

Folköl skrev:
2111994 Jag var oxå där och tittade, kom lite sent men såg iaf några kval heat och main event. Rikigt spännande i sista rejset men jävlar vilket liv från 20 hojar, tur att det iaf var 4-takt.

Är du kvar i Dallas trakten eller?

Nagra som forde mer ovasen an hojarna var ju smaflickorna bakom mig som gick upp i falsett varje gang kommentatorn namde Ricky Carmichael.

Nja vi drar vidare till New Orleans i morgon. Ar ute pa en roadtrip mellan LA och NY. Bor du i Dallas eller?

Det stod det ju ganska tydligt dar iofs. Men far man fraga varfor du flyttat dit?

Last edited:
Emutt skrev:
2111943 Var pa Supercross i Lordags har pa Texas Stadium i Dallas. Skon stamning och bra Race. Skaffade mig biljett till alla Practice och Race samt ett Pit Pass.

Haa det!
Bodde i atlanta två år, och drog o kolla på Atlantas Supercross varje år! Riktigt fett är det! Fick även David Vuillemins racetröja sista året :D

Showtime skrev:
2115040 Bodde i atlanta två år, och drog o kolla på Atlantas Supercross varje år! Riktigt fett är det! Fick även David Vuillemins racetröja sista året :D

Ja jag snackade med nagra av akarna. Fast inte de allra kandaste da. Kidsen stod ju i ko flera timmar for att fa sina prylar signade.

Emutt skrev:
2115066 Ja jag snackade med nagra av akarna. Fast inte de allra kandaste da. Kidsen stod ju i ko flera timmar for att fa sina prylar signade.
jo ja vet, de e sjukt långa köer.. när ja va där så snackade ja lite med Travis Pastrana, jeremy mcgrath, o david vuillemin... just fan även james stewarth, men han körde fortfarande 80cc då.. Till carmichael var de ju fan kilometer lång kö typ..

har planerat att åka dit då käringen känner en massa folk i texas.. vad kostar det att gå in på sådana ställen där?

blom skrev:
2116379 har planerat att åka dit då käringen känner en massa folk i texas.. vad kostar det att gå in på sådana ställen där?

Jag betalade 10 dollar for Kvalen och main event. Sen ett pitpass for 10 dollar.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back