Superbikes TT PS2

heliac

Låg komp sliter mindre
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Hayabusa Turbo
Nån mer som spelar Superbikes TT på PS2? Alltså Isle of man-spelet? Vore kul att jämföra lite tider.

För övrigt det bästa mc-spelet jag testat, man förstår verkligen hur jävligt de kör där nere..

TT Superbikes

heliac skrev:
2249721 Nån mer som spelar Superbikes TT på PS2? Alltså Isle of man-spelet? Vore kul att jämföra lite tider.

För övrigt det bästa mc-spelet jag testat, man förstår verkligen hur jävligt de kör där nere..

Jag kör det, Kanon spelkänsla Åker under 17 min med TAS Suzuki GSX R 1000
Fa.. va den hojen går!! :lol :yoparty

Jag spelar detta spel ofta, som jag håller med om är det bästa mc-spelet hittills. Vilka wheelies!! Har däremot inte så stor koll på vilka tider jag kör på. Ska kolla det nästa gång jag kör!!

Tommy36 skrev:
2249805 Jag kör det, Kanon spelkänsla Åker under 17 min med TAS Suzuki GSX R 1000
Fa.. va den hojen går!! :lol :yoparty

:3freak Fan...jag har bara kört 17:50 än..visserligen på en standard gixxer 1000. Jag är så van vid den att jag vurpar när jag tar TAS-sukan..man får vara mycket mer försiktigt ut ur böjarna med den. Wheelar å driftar som fan... :D

Skönt spel!

Jag har kört 17:06,67 med standard Gixxer 1000 (inklusiven en krasch :huvet ) så borde gå att komma ner under 17 vid ett flygande varv utan krascher....

16.49.09 med TAS Suzuki, från stillastående start med en krasch... :huvet den hojen e brutal!

Last edited:
Sjukt bra tider, jag får öva mer. Antar att ni INTE fuskar med lustgas :tummenupp

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back