*BigRed*
Classic Rockin' Christmas Rules!!
WSBK Race 1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Effekt är inte allt på den här nivån, det gäller att få ner den i backen också och ha ett bra vrid ut ur kurvorna.
Ducati har en stor fördel, annars hade de inte fått 6 Kg extra att släpa på.
Stämmer bra.Engelsmännen var också helt övertygade om att Hopper blev avkörd när Guintoli drattade i backen i race 1 (jag säger också, eftersom jag antar av ditt inlägg att döma att svenska kommentatorerna trodde det med).
Okej, då är jag medVar inte en direkt påkärning, men Haslam skulle köra om och gjorde en Barbera och kunde inte hålla spåret, tog med sig själv och Guintoli ut i dammet och Guintoli lägger sig, tar med sig Hopper och Haslam slipper oskadd ur situationen. Vill gärna skylla på Haslam eftersom han gjorde en dum-omkörning. Men jag håller på Hopper och gillar inte Haslam så det är väl lite vinklat antar jag.
Men varför tar han ens upp Rossi?Den som skrev det verkar vara ännu mer långsint och inte ens vara en av deltagarna i "fejden".
Men varför tar han ens upp Rossi?
Även om jag vet att italienska reportrar gör sitt bästa för att få ett smaskigt citat borde väl Biaggi vara så pass rutinerad att han inte går i den fällan.
Nej, egentligen inte om man betänker hur Rossi knäckte honomHan njuter säkert av att det går dåligt för Rossi och bra för honom. Är väl inga konstigheter?
Var inte en direkt påkärning, men Haslam skulle köra om och gjorde en Barbera och kunde inte hålla spåret, tog med sig själv och Guintoli ut i dammet och Guintoli lägger sig, tar med sig Hopper och Haslam slipper oskadd ur situationen. Vill gärna skylla på Haslam eftersom han gjorde en dum-omkörning. Men jag håller på Hopper och gillar inte Haslam så det är väl lite vinklat antar jag.
Här är det.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten