Superbike i konkurs?

tråkigt men det förklarar nog lite varför KGK bestämde sig för att öppna en suzki butik till

men ki är nog den som vet mest av oss

tråkigt men det förklarar nog lite varför KGK bestämde sig för att öppna en suzki butik till

men ki är nog den som vet mest av oss

Ja tyvärr så är det så... Men det var inte därför KGK sa ja till den andre butiken.
Det var därför jag fick en hoj istället för pengar som Mathias var skyldig mig

Är det någon som vet hur det går med delar som är beställda och redan betalda?

T.ex. jag beställde 12 L tank med tillhörande sadel till min SXV. När grejerna kom så hade Aprilia skickat fel sadel (original som inte passar till den större tanken) vilket jag märkte först när jag kom hem och allt redan var betalt, varpå den rätta sadeln beställdes och den felaktiga sadeln lämnades tillbaka. Jag väntar fortfarande på min sadel och den är som sagt redan betald.

Vad händer nu när Superbike konkar? Sadeln kostar ändå 1000 kr, och de har inte jag lust att ge bort.

Är det någon som vet hur det går med delar som är beställda och redan betalda?

T.ex. jag beställde 12 L tank med tillhörande sadel till min SXV. När grejerna kom så hade Aprilia skickat fel sadel (original som inte passar till den större tanken) vilket jag märkte först när jag kom hem och allt redan var betalt, varpå den rätta sadeln beställdes och den felaktiga sadeln lämnades tillbaka. Jag väntar fortfarande på min sadel och den är som sagt redan betald.

Vad händer nu när Superbike konkar? Sadeln kostar ändå 1000 kr, och de har inte jag lust att ge bort.

Det får du ta upp med konkursförfaltaren, alternativt fjäska för Mattias då han säkert startar igen, men du är nog körd...:pannkyss

Vi är snart tillbaka:yoparty

Jag har varit inne i butiken kanske 10ggr fått hjälp 1 ggr, då beställde jag 1 par stövlar. skulle komma ett par dagar senare, vi ringer. dom har inte ringt än. detta var i maj månad. För min del har jag hittat alla alternativ till den butiken. Startar ni om får ni nog bli mer affärsmässiga. PS känner fler som upplevt ungefär samma om er. Sorry.DS

Janne

Back