Super Motard???

Biffen_86

Emil
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
2007 Kawasaki ER6N
kollar just nu runt på olika motarder (ska börja övningsköra till våren som kommer) men ser ut som att alla motarder är anpassade för en person, är det så?...

nån som har nått bra tips om vilken motard jag ska välja?...husaberg är jag ganska inne på, dom är billiga att försäkra och finns väldigt nya för billig peng...

men är dte fina maksiner?...och går dom bra?

ca 40 000 ligger max priset på hälst mindre, för en hoj som ja ska inhandla.

//BIFFEN :banana

Husa kräver en del service ca var 5-10 timme.

Köp något mindre serviceintensivt att övningsköra på är mitt förslag.

KTM verkar populära.

Långa farbron skrev:
2317267 Husa kräver en del service ca var 5-10 timme.

KTM verkar populära.

Svårt hitta nån relativt vass motard som är reggad för mellanklass i <40kkr-klassen, bortsett från husa. Men annars håller jag med dig långa farbrorn :)
Senså måste inte servicarna vara något problem bara för att det är första hojen?

Dock pallar husan inte att köras sakta och länge (läs långsamma teknikbanor i större utsträckning i sommarvärme), varför den inte lämpar sig särskilt bra för övningskörning.

Långa farbron skrev:
2317267 Husa kräver en del service ca var 5-10 timme.

KTM verkar populära.

okey...funderar på en ren offroad att börja med..kanske köpa motard hjul till den sen, är inte dte en ganska smart ide?

Biffen_86 skrev:
2317421 okey...funderar på en ren offroad att börja med..kanske köpa motard hjul till den sen, är inte dte en ganska smart ide?

Har du tänkt köra offroad ibland så är det smart... Annars är det mest dyrt :)

Har inte Suzuki nån DRZ-400, eller vad den kan heta, som borde vara lämplig som mellanklassmotard?

erik skrev:
2320627 "Kör ifrån både KTM 525 och Husaberg 501/601/660...."

När gjorde husaberg 601 och 660??? :va

Fasen också, här jag och köpte en dyr 560 när jag kunde köpa den där och bli mycket snabbare på en gång :huvet Att man aldrig lär sig.... :rolleyes:

M:et skrev:
2320646 Fasen också, här jag och köpte en dyr 560 när jag kunde köpa den där och bli mycket snabbare på en gång :huvet Att man aldrig lär sig.... :rolleyes:

Så är det, ibland inser man inte sina misstag förrän det är för sent. :D

*/ ?>
Back