Kramer
Guest
Kör idag på en Yamaha YZF 750 R (sporthoj för den oinvigde). Har dock börjat snegla lite på er motard-åkare... tänkte att man kanske skulle skaffa en sån också. Min fråga är, är de dyra att äga och försäkra? Är 23 år och mantalsskriven ute på landet.
