Super-lördag

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Jupps, midsommardagen kommer (förhoppningsvis) att bli en superlördag.
Börja förfesta runt 14:00 till MotoGP rejset med några polare. Sedan gå vidare till Götas i GBG och se Matchen med stort M!

Gissar på att det kommer att avgöras efter straffar..

Efter Matchen blir det förhoppningsvis "lite" fira och jagande av kjoltyg.

Hur ser er lördag ut? :Rockbanan

Långa farbron skrev:
2258736 Vi har just börjat att blanda drinkar för att få bukt med bakfyllan.

:gnissla

Jag ville ut på efterfäst/dränka mina sorger. Men inga av de andra polarna orkade.. :4skrika

Sitter hemma med Monza (katten) och kollar på Argentina - Mexiko..
Känns riktigt tungt :(

Rash skrev:
2258740 Jag ville ut på efterfäst/dränka mina sorger. Men inga av de andra polarna orkade.. :4skrika

Vi hänger i soffan och väntar på john blund.

Men du är välkommen på fest på fredag om det passar.

Rash skrev:
2258740 Jag ville ut på efterfäst/dränka mina sorger. Men inga av de andra polarna orkade.. :4skrika

Snart speedway på tvåan! :yoparty

Långa farbron skrev:
2258815 Vi hänger i soffan och väntar på john blund.

Men du är välkommen på fest på fredag om det passar.

Ska ut och fira jobbarkompisen som slutat på jobbet i förmån för nytt arbete.
Jobbar på Beiersdorf som ska lägga ner sin produktion i Sverige.. Så de bästa lämnar ju företaget. Och kvar blir vi drägget :hihi

Så vi ska till Delirium nästa fredag och dricka lite bärs (eller det kanske blir en del..).

Tar gärna en raincheck dock :)

att ni bara orkar kolla på skitfotbollen...alla vet ju att sverige suger stenhårt i sånna här sammanhang..tänk om politikerna slopade fotboll,vm,em o alla annan sportskit där sverigen e med...vi klarar ju inte att vinna några stora medaljer ju...Nä satsa mer pengar på vägsäkerheten o gammlingarna istället...

JonaZ skrev:
2259364 att ni bara orkar kolla på skitfotbollen...alla vet ju att sverige suger stenhårt i sånna här sammanhang..tänk om politikerna slopade fotboll,vm,em o alla annan sportskit där sverigen e med...vi klarar ju inte att vinna några stora medaljer ju...Nä satsa mer pengar på vägsäkerheten o gammlingarna istället...

Du menar som t.ex vm-guld och os-guld i hockey i år :7peta

fogerty skrev:
2259375 Du menar som t.ex vm-guld och os-guld i hockey i år :7peta
tex...hockey har sverige vart duktiga på...det kan vi behålla...
men vad kostar det inte SVERIGE att vinna ett vm guld/os guld...
e pengarna motiverade för att degsvensson´s ska sjukanmäla sig o alla butiker mm stänger bara för att "se matchen"...

JonaZ skrev:
2259396 tex...hockey har sverige vart duktiga på...det kan vi behålla...
men vad kostar det inte SVERIGE att vinna ett vm guld/os guld...
e pengarna motiverade för att degsvensson´s ska sjukanmäla sig o alla butiker mm stänger bara för att "se matchen"...

De får nog in en hel del sponsorpengar också ska du se. Speciellt i form av fina tv-pengar om man går vidare till VM från kvalen och för varje steg man kommer närmare final.
Vet inte om du gnällde seriöst, eller om du bara hade lust att klaga på något.
Men har inte de svenska ungdommarna förebilder att se upp till och försöka bli som så skulle väl den svenska hälsan vara mycket sämre.

Hur många av er har inte spelat fotboll i minst ett par år? Världens största sport kan man ju inte vara utan.

Så det Sverige får tillbaka i form av bättre hälsa och vilja är nog värd de småpengarna i sammanhanget.

:yoparty

äh va fan fotboll e skit ju....massa bögar som springer efter en boll...
nä fram med MOTORSPORTEN i sverige istället...
bygg en dragstrip i götet så ska du se att ungdomarna vaknar till liv....fotboll e en sak som va poppis på 70talet...VAKNA NU DET E 2000TALET.....

MOTORSPORT ska få Sverige på fötter om det bara visas.....härinne har vi ju minst 100 Rossi´s eller hur??? :D

JonaZ skrev:
2261418 äh va fan fotboll e skit ju....massa bögar som springer efter en boll...
nä fram med MOTORSPORTEN i sverige istället...
bygg en dragstrip i götet så ska du se att ungdomarna vaknar till liv....fotboll e en sak som va poppis på 70talet...VAKNA NU DET E 2000TALET.....

MOTORSPORT ska få Sverige på fötter om det bara visas.....härinne har vi ju minst 100 Rossi´s eller hur??? :D
:Bugar

JonaZ skrev:
2262411 SÅ du anser fotbolls spelare vara karlakarlar...oj oj då e du farligt ute lelle pöjk...

Har jag väl aldrig sagt. Finns allt för många primadonner. Men i jämförelse med rakt fram åka så...ja.

En bild säger mer än 1000 ord?

Bifogat

• 198-m.jpg
    198-m.jpg
    58 KB · Visningar: 43
Last edited:
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup