Super-Duper-Ninja-Lördagsgazz 17/10

ujuj, detta innebär att jag måste dricka mindre öl än planerat imorgon kväll. Stiga upp tidigare på lördag morgon och jobba snabbare på svart jobbet för att hinna gazza på Lördag :gnissla:brinnerup:huvet

Inget regn på hela dagen .....

meteogram.png

ujuj, detta innebär att jag måste dricka mindre öl än planerat imorgon kväll. Stiga upp tidigare på lördag morgon och jobba snabbare på svart jobbet för att hinna gazza på Lördag :gnissla:brinnerup:huvet

Det är din plikt som blivande ninja! :yoparty

Men plinka in den själv då!

Kommer eventuellt inte, så ni slipper lilla rosa mig, kanske. Har i princip lovat kuska runt på en tösabit imorgon. Vet dock inte när eller var. :crash

kan väl kuska runt på henne med oss?:banana

Last edited:
Tanken har slagit mig. Vet dock om jag är så ruskans sugen på att köra så pass hårt med min hoj med dyrbar last. :näsblod

Men vafan! Det är väl lika synd på hojjen om du vurpar utan last? :näsblod
Dessutom kan du ligga långt bak, man får ta det rätt lugnt på Eslövsrundan nu med tanke på alla löv å skit. Aidem körde med möghacka förra lördan, du e väl inte mesigare än honom?:brinnerup

Men vafan! Det är väl lika synd på hojjen om du vurpar utan last? :näsblod
Dessutom kan du ligga långt bak, man får ta det rätt lugnt på Eslövsrundan nu med tanke på alla löv å skit. Aidem körde med möghacka förra lördan, du e väl inte mesigare än honom?:brinnerup

Två saker:
1. aidem (med litet a) har lite mer erfarenhet än mig på hojen.
2. Hans hoj är lite stabilare än min.

Vi får helt enkelt se vad bromsklossen säger. :krama

Två saker:
1. aidem (med litet a) har lite mer erfarenhet än mig på hojen.
2. Hans hoj är lite stabilare än min.

Vi får helt enkelt se vad bromsklossen säger. :krama

aidem efter en . blir Aidem oavsett. :va

Ta ett råd från en som vet, låt aldrig möghackan bestämma, då slutar ni på IKEA och försök få hem en soffa på hojjen, det hade inte ens aidem (med litet a) klarat! :D

Last edited:
aidem efter en . blir Aidem oavsett. :va

Öh, nej! :fatta!

Ta ett råd från en som vet, låt aldrig möghackan bestämma, då slutar ni på IKEA och försök få hem en soffa på hojjen, det hade inte ens aidem (med litet a) klarat! :D

Lär nog inte hända. Hon som vill ut på en hojtur. Själv hade jag tänkt mig fönstershoppa lite bil.

vi kan köra i pink-pussy-tempo om du vill ....

Vad snäll du är!

det känns som du fiskar ursäkter ... pussy ;)

Alltid, det vet du. :krama

Kan inte typ massa massa folk komma hit o hjälpa mig med fönsterna så jag också kan gazza lite????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

:huvet :huvet :bow:död:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...