Super Bowl ikväll 00.00 på TV6!

fan, somnade efter en timme... men vilken jävla öppning :tuttar 92 yards touchdown och efterföljande field goal! Den del jag såg tyckte jag att Bears var överlägsna, men tydligen så vann Colts? :va

Hörde om den öppningen! Sånt är fett snyggt! :D jag sprang 96 yards touchdown på en träning efter en reverse! :D Fast träning kanske inte räknas...

ligan heter väl superbowl? :)

jag somnade efter första perioden... var trött hehe

Ligan heter NFL ;)

Synd bara att det är så fruktansvärt obegripligt .. :)

Nej då ;) :tummenupp

Last edited:
2749615 Hörde om den öppningen! Sånt är fett snyggt! :D jag sprang 96 yards touchdown på en träning efter en reverse! :D Fast träning kanske inte räknas...

Ligan heter NFL ;)

Nej då ;) :tummenupp
Mkt rolligare att tackla omkull någon som sprungit 96 yars.. Har en tendens till att bli sura.. :hihi

Skit att man va bannad å missa att det gick..

aha okej :) sorry missade det. det stod på idg att apple reklamen inte skulle visas i svensk tv

kollade inte på svensk tv, såg fortfarande ingen apple reklam.
<----

Bears hade ett par bra spel i början men klarade aldrig av å få några first downs så colts var helt överlägsna, mycket mer än vad scoren blev till slut. Peyton Manning lede sitt lag i långa fina drives medans Grossman föll helt för trycket och var en katastrof utan dess like

Skönt man spela in hela matchen på datorn så man kan se den igen sen, bara Pro bowl på lördag kvar nu ju, sen blir det ju ingen fotboll förrens i augusti igen

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg