Maxout
Mr
Gick in på autoexperten idag och talade om för expediten att jag ville ha en bra DOT4 olja, gärna en sån utan kokpunkt sa jag
. Eftersom jag köpte waterwetter samtidigt så frågade han om jag skulle ha det till samma fordon, å det skulle jag ju. Då ska du ha den här... Jaha hade ju sagt att DOT4 jag skulle ha så betalade å gick därifrån.
Vanligtvis är väll inte en alkoholbaserad olja blå? Visserligen när tjejerna beställer sin blåa alkoholhaltiga aguatini i baren så är den blå men inte riktigt samma ämne. Framkommer inte i innehållsförteckning vad för bromsolja det är. De jämför mot dot4:as kokpunkter i texten.
Hjälp mig. Är det Dot5 eller Dot5.1? Så kan man ju undra varför jag köpte en liter också.
bilder
Bild1
Bild2
. Eftersom jag köpte waterwetter samtidigt så frågade han om jag skulle ha det till samma fordon, å det skulle jag ju. Då ska du ha den här... Jaha hade ju sagt att DOT4 jag skulle ha så betalade å gick därifrån.Vanligtvis är väll inte en alkoholbaserad olja blå? Visserligen när tjejerna beställer sin blåa alkoholhaltiga aguatini i baren så är den blå men inte riktigt samma ämne. Framkommer inte i innehållsförteckning vad för bromsolja det är. De jämför mot dot4:as kokpunkter i texten.
Hjälp mig. Är det Dot5 eller Dot5.1? Så kan man ju undra varför jag köpte en liter också.
bilder
Bild1
Bild2
tycker jag mig ana DOT 4 men du har väl kvittot kvar? Lämna tillbaka och köp något som du vet fungerar.
som är högre på DOT 4?