Suomy visir

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Jag ska köpa ett visir till min nya Suomy Spec 1R och i Lelleskatalogen så står det att det finns ett "guld spegelvisir", är det ett iridium dom menar? För det finns blå spegelvisr också, men på bilderna så ser ett helt blått ut, och ett blått med lite skiftningar. Hoppas ni fattar vad jag menar...

Iridium = guld?

spec1r_r_xausred.jpg

Blått

spec1r_r_baylisswhite.jpg

Jag har iridium och det är inte gult. Det skiftar som bilderna visar på första... Visar mest blått/lila. Mitt iaf...

Jag tar och lånar din tråd lite hära.
Var kan man köpa visir till en Shoei X9? Helst i Sverige...

Ninja 9R skrev:
Din närmsta mc-handlare som säljer Shoei? :confused:

Skulle vilja ha en hemsida så man kolla vad det finns för olika alternativ, dom hade typ bara rött där jag köpte hjälmen (AVAMC)

Edit: Helst imfria också... ställer jag för mycket krav nu? :kocko

Sånna där visir finns i guld, silver och blått. Du får alltså välja vilken spegeleffekt du vill ha på dom!

Axxexs skrev:
Sånna där visir finns i guld, silver och blått. Du får alltså välja vilken spegeleffekt du vill ha på dom!

Det finns silver, guld, blå och röd spegel, jag vill ha iridium vilket jag tror den första bilden är. För det ser ju inte likadant ut som Xaus hjämen, frågan är alltså om Lelles har skrivit guld istället för iridium.

kay, har du Suomy då?

Rigge skrev:
kay, har du Suomy då?

Nope, men om det heter iridium, och inget annat, då är det nog så på alla modellers visir... Har jag fått för mig iaf. Iridium betyder ju oljereflektion på latin :gnissla

Last edited:
Kay skrev:
Nope, men om det heter iridium, och inget annat, då är det nog så på alla modellers visir... Har jag fått för mig iaf. Iridium betyder ju oljereflektion på latin :gnissla

Jo såklart, men det stog ju inte iridium i Lellekatalogen, det är det som är problemet. Nu hittade jag på en Hallmankatalog och där fanns det Iridium blå, Iridium röd, Iridium chrome och Iridium guld. Alltså, vilket av dom är det på bild 1??

Rigge skrev:
Vart hittar du Suomyvisir?

Sorry, skulle förklarat mig lite så hade du sluppit leta. Men jag quotade itacha75 och menade att där fanns det visir till shoei xr900...

Back