suntory whiskey

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Hur får man tag på suntory whiskeyn som det görs reklam för i lost in translation? Tänkte inhandla en flaska som jag kan ta fram då och då och säga for relaxing times, make it suntory times. Tror inte det finns på systemet ens att beställa eller finns det? Nån som vet om det finns på nån sån här internet-beställ-billig-sprit.com eller nånting?

honkiie skrev:
Hur får man tag på suntory whiskeyn som det görs reklam för i lost in translation? Tänkte inhandla en flaska som jag kan ta fram då och då och säga for relaxing times, make it suntory times. Tror inte det finns på systemet ens att beställa eller finns det? Nån som vet om det finns på nån sån här internet-beställ-billig-sprit.com eller nånting?

Vet inte om det är denna du menar men den tillverkas iaf av Suntory och är faktiskt inte så pjåkig. Lite väl överprisad kanske, men värd att köpa en gång för att testa iaf.

Nr 80562 på systemet (beställningssortimentet)

Smeddie skrev:
Vet inte om det är denna du menar men den tillverkas iaf av Suntory och är faktiskt inte så pjåkig. Lite väl överprisad kanske, men värd att köpa en gång för att testa iaf.

Nr 80562 på systemet (beställningssortimentet)

Inte gratis men det blir väl lägga en beställning på den där bara jag har lite pengar att slösa, lite intressant med japansk whiskey också :)

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8