Sundsvall

Abloy skrev:
Jepp, jag kommer, ska dra på mig SH-tröjan så känner ni igen en fåne i alla fall.
Hej grabbar o tack för en trevlig tur,det var jättekul att träffas,vi syns i morgon samma tid så kör vi en repa till då. :tuttar

Danke schön boys and girls, så var första turen med SH-Sundsvall genomförd.

Fem tappra krigare blev vi till slut. Fanns ju folk som tydligen hellre åker bil än hoj, illa, illa, men imorgon ska de ta hojen, undrar lite om de har cykel eller om de bara luras :D Sen kom p.grip med trampcykel, det handlar alltså inte om material utan om inställning :yoparty :yoparty

Imorgon ska annsan_r1 visa lite härliga vägar så tveka inte, så 1800 imorgon intar vi Vängåvan igen och då lämnar vi ingen plats till glidarna, dereas tid har varit :yoparty

Byta nick

1. Abloy
2. per_svall
3. p.grip
4.988R
5.Gixxan6
6.annsan_r1
7. Ninjagirl
8. Holger
9. Fudpucker
10.superbeast
11. Daniel-San <- Bytt från Gazreglage
12. smiler
13. AtlantiZ
14.Succes

Jag tog och bytte nick så jag har samma överallt. Man vill ju ha rätt nick på SH tröjan. =)

Fan jag som tänkte hämta millen idag.. hmm får ta ner den tills nästa vecka.

Ses.
/D

:3freak

Funderar om det inte går att skjuta på tiden till halv sju eller nått nästa vecka?!?!
Annars hinner man ju inte dit med tanke på jobb o annat till 18.00 :huvet

Legenden skrev:
Funderar om det inte går att skjuta på tiden till halv sju eller nått nästa vecka?!?!
Annars hinner man ju inte dit med tanke på jobb o annat till 18.00 :huvet
Det går nog bra det,vi kommer nog inte iväg på engång iallafall :tuttar

ska man äta middag innan turen i dag? eller ska vi käka efter vägen?
Jag kommer till 18:00

Abloy skrev:
Danke schön boys and girls, så var första turen med SH-Sundsvall genomförd.

Fem tappra krigare blev vi till slut. Fanns ju folk som tydligen hellre åker bil än hoj, illa, illa, men imorgon ska de ta hojen, undrar lite om de har cykel eller om de bara luras :D Sen kom p.grip med trampcykel, det handlar alltså inte om material utan om inställning :yoparty :yoparty

Imorgon ska annsan_r1 visa lite härliga vägar så tveka inte, så 1800 imorgon intar vi Vängåvan igen och då lämnar vi ingen plats till glidarna, dereas tid har varit :yoparty

MC-Kortegen 29 maj

Vilka är på??

1. Abloy
2. per_svall
3. p.grip
4.988R
5.Gixxan6
6.annsan_r1
7. Ninjagirl
8. Holger
9. Fudpucker
10.superbeast
11. Daniel-San <- Bytt från Gazreglage
12. smiler
13. AtlantiZ
14.Succes
15. Jone

Last edited:
norrlansguld skrev:
ska man äta middag innan turen i dag? eller ska vi käka efter vägen?
Jag kommer till 18:00

Jag tycker att vi käkar innan och kanske tar en fika istället.

Om någon vet om att de har svårt att hinna till 1800 men ändå vill haka på så skriv en rad så väntar vi in er, ja inom rimlig tid såklart.

Sen går det ju bra att vi i fortsättningen kör 1830 istället, om majoritetens diktatur (demokratin) föredrar den tiden.

jag tar nog en tidigare sväng idag också kommer att möta kompisen på vängåvan runt 5 eller så,om nån vill följa med är det helt ok men d blir rätt hårt tempo skulle jag tro.

Ska nog kunna slita mig från jobbet i tid, annars kanske man känner av den där elaka förkylningen som går, :D

Daniel-San skrev:
hubba.... Man är ju inte alls avis på er som skall åka idag... nänänänä inte.
*mummel*
:3freak

Känns lite småjobbigt att måsta ut och åka i detta skitväder :hihi :hihi

Bifogat

• 1_weathersybol.gif
    1_weathersybol.gif
    1.6 KB · Visningar: 30
Daniel-San skrev:
grrrr :huvet

hmmm måste nog gå ner på stan och trösta mig med en bärs!

:fyllisar

Kan intyga att alla såg ut att tycka det var jättetrist att åka en sväng idag, jag tror jag skiter i körkortet nu, verkar ju inte vara någe roligt ändå :huvet :huvet :huvet

Blev det nån åkning?

Hej..blev det någon åkning? Grinade illa över att jag var tvungen att jobba... :4skrika Håller mitt hopp upp tills nästa vecka då kan man förhoppningsvis hänga med!! :yoparty

Kul o se att det fanns så många sporthojar i S-vall, vet att det finns många fler men man ser dom inte allt för ofta:)

Ninjagirl skrev:
Hej..blev det någon åkning? Grinade illa över att jag var tvungen att jobba... :4skrika Håller mitt hopp upp tills nästa vecka då kan man förhoppningsvis hänga med!! :yoparty

Det blev åkning, men det verkar som om de är ute fortfarande eller så orkar ingen rapportera bara :)

:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty x2

Så många r-hojar blev vi idag
Tack alla för en trevlig kväll :tummenupp
Speciellt tack :Bugar till annsan r1 som lotsade runt oss på en lugnt och städat vis

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman